حذف استقلال و پرسپولیس یک هشدار بزرگ برای فوتبال
حذف استقلال و پرسپولیس یک هشدار بزرگ برای فوتبال
سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

با توجه به شرایط جدول حساس‌ترین بازی نیم فصل ماست. دیدار با پدیده یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. حریف در خیلی از بازی‌ها مستحق باخت نبوده و اگر اهمال کنیم ضربه می‌خوریم.

با تمرکز و انرژی زیاد باید در این مسابقه ظاهر شویم.

*بازی با استقلال در جام حذفی؟ تمرکز ما روی لیگ است. در لیگ شرایطمان حساس است و شرایط پایداری در لیگ نداریم. با این حال بازی در جام حذفی بهترین فرصت برای بازیکنان ماست که عملکرد خوبشان را نشان بدهند. دغدغه‌ای نداریم؛ در جام حذفی باید با هر تیمی که حریف شماست بازی کنید.

*تیم‌هایی مثل پیکان که امکانات خوبی دارند و روی جوانان سرمایه گذاری می‌کنند بدون سرمایه‌گذاری عجیب و غریب کمک خوبی به فوتبال کشور می‌کنند. باید از مسئولان کارخانه و مدیرعامل باشگاه تشکر کنیم که اجازه می‌دهند تیم خوبی مثل پیکان در فوتبال حضور داشته باشد.

*سه هفته خیلی سخت را داشتیم. با توجه به باخت سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس فشار زیادی به تیم، بازیکنان و خودم وارد شد، اما با برد خوبی که به دست آوردیم شرایط را بهتر کردیم. فوتبال همین است؛ اگر در باخت‌ها زانوی غم بغل بگیری کار اشتباهی است و اگر با یک برد هم از خود بی‌خود شوید و از باد برد بیرون نیایید، دردسرساز خواهد شد. هر نتیجه‌ای که گرفتیم باید خودمان را برای بازی دیگر آماده کنیم.

*بازی‌های زیادی از پدیده دیدم و اکثر بازیکنانشان در لیگ برتر بازی می‌کردند. این تیم‌ها دنبال موقعیت هستند تا شروع خوب داشته باشند ما نباید این اجازه را به آن‌ها بدهیم که موقعیت را به حریف بدهیم که پدیده از بازی با ما شروع کند. خیلی از تیم‌ها به دنبال این هستند که اولین برد را از جایی به دست بیاروند. این باید هشداری برای ما باشد که این اتفاق برای ما رخ ندهد.

*حذف احتمالی استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از آسیا؟ فکر می‌کنم این هشدار بزرگی برای فوتبال باشگاهی و مسئولان ماست. سخت افزار و امکانات در استاندارد‌های حرفه‌ای و مسائل مالی هم باید خوب مدیریت شود. اینقدر پرونده در فیفا نداشته باشیم و این همه بازیکنان و مربیان خارجی شکایت کنند این در هیچ کجای دنیا این چنین اتفاقاتی چیزی نداریم. هشدار جدی است که مدیران فوتبال ما سهل انگاری نکنند و به باشگاهداری جدی نگاه کنند. بیشتر بخوانید: حسینی: بازی با استقلال را به فال نیک می‌گیریم/ دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم