حرفهای مردی که عربستان او را از ترکیه قاپید!
حرفهای مردی که عربستان او را از ترکیه قاپید!
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.

به گزارش حاشیه ورزش

ژسوس پس از بازگشت به پرتغال اظهار داشت: من پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا شرکت کرده‌ام و حالا رویای من حضور در جام جهانی است، فقط همین. من در تورنمنت‌های دیگر شرکت کرد‌ه‌ام، اما هرگز در جام جهانی حضور نداشته‌ام.

او که همراه با تیم فوتبال فلامینگو عناوین زیادی را در پرتغال به دست آورده و یک سرمربی محبوب در این کشور محسوب می‌شود، درباره احتمال بازگشت به این کشور گفت: هیچکس در برزیل با من صحبت نکرده و انتظاری هم در این زمینه ندارم.

ژسوس افزود: من باید ظرف سه هفته سرنوشتم را تعیین کنم و خواهیم دید در پایان ماه چه اتفاقی می‌افتد. در‌ حال حاضر من هم نمی‌دانم.

این صحبت‌ها در شرایطی از سوی ژسوس مطرح شد که شایعاتی پیرامون بازگشت این مربی 68 ساله به بنفیکا وجود داشت. ژسوس پیش از این شش فصل در بنفیکا حضور داشت و 11 عنوان قهرمانی همراه این کسب کرد.

لازم به ذکر است که نام ژسوس در بین گزینه‌های اصلی مدنظر فدراسیون عربستان برای جانشینی برای هروه رنار قرار دارد و عربستانی‌ها به صورت جدی مذاکرات خود را با این سرمربی پرتغالی دنبال می‌کنند.