حرکت جنجالی ژکو، باعث خشم طرفداران یووه شد
حرکت جنجالی ژکو، باعث خشم طرفداران یووه شد
خوشحالی ادین ژکو پس از سوت پایان بازی در دربی ایتالیا، صدای هواداران یوونتوس را در آورد.

به گزارش حاشیه ورزش

لحظات انتهایی دیدار اینتر و یوونتوس و البته پس از سوت پایان مسابقه، با حواشی و درگیری های زیادی همراه بود. داستان از جایی آغاز شد که روملو لوکاکو پس از باز کردن دروازه میزبان، رو به جایگاه هواداران یووه، هیس نشان داد و به آنها سلام نظامی داد.

خوشحالی که غول بلژیکی در بازی های ملی نیز انجام داده بود ولی داویده ماسا، داور بازی دیشب این حرکت او را به منزله تحریک هواداران حریف قلمداد کرد و با نشان دادن کارت زرد دوم، او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

پس از سوت پایان بازی نیز سمیر هندانوویچ با کوادرادو درگیر شدند که قاضی میدان، هر 2 بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد. بعد از این اتفاقات، ادین ژکو، مهاجم اهل بوسنی و هرزگووین اینتر به سمت جایگاه هواداران نراتزوری رفت و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد.

درست در لحظاتی که حاضران روی سکوها شاهد حرکات پر تنشی در مرکز میدان بودند، ادین ژکو با نشان دادن لوگوی اینتر، هواداران تیمش را تهییج کرد تا به تشویق نراتزوری بپردازند. او که در طول بازی و بعد از تعویض نیز به وضوح از سوی هواداران یوونتوس هو شده بود، اینگونه حواشی پیش آمده را پاسخ داد.

انتشار تصاویری از شادی ژکو و نشان دادن لوگوی اینتر در استادیوم خانگی یوونتوس، باعث خشم هواداران یووه شد و آنها اعتقاد دارند که مهاجم اهل بوسنی، باعث به هم خوردن جو ورزشگاه و افزایش تنش‌ها شده است.