حریف ایران و انجام دو بازی تدارکاتی
حریف ایران و انجام دو بازی تدارکاتی
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال سوریه تیم ملی این کشور پیش از سفر به تهران و بازی با تیم ملی فوتبال ایران دو بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش“، هر دو بازی در برابر تیم ملی اوگاندا خواهد بود که قرار است یک و چهارم شهریور در شهر امان (اردن) برگزار شود. ایران و سوریه در هفته نخست دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 یازده شهریور در استادیوم آزادی تهران با هم مسابقه خواهند داد. سوریه به این دلیل حریف ضعیفی را برای بازی دوستانه پیش از دیدار با ایران انتخاب کرده تا از نظر تاکتیکی در این بازی به هماهنگی لازم دست پیدا کرد و با بردهای احتمالی با روحیه خوبی وارد تهران شود.

 

اما تیم ملی فوتبال ایران برنامه بازی دوستانه ای را پیش بینی نکرده است. فدراسیون فوتبال در این باره توضیح داد از آنجایی که پیش از بازی با سوریه روز فیفا پیش بینی نشده است برنامه بازی دوستانه ای را تدوین نکرده است و اگر قرار به تدارک بازی دوستانه هم بود لژیونرها در آن حضور نداشتند و این برای تیم ملی ثمر بخش نبود. لژیونرها 72 ساعت پیش از بازی با سوریه به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد و تیم ملی روز 8 شهریور بازی درون اردویی خواهد داشت. تمرینات تیم ملی هم از سوم شهریور در تهران آغاز می شود.

 

گفتنی است تیم ملی سوریه از آنجایی که از برگزاری بازی های خانگی در دمشق منع شده است دیدارهای خانگی اش را در شهر امان برگزار خواهد کرد و به همین دلیل بازی های دوستانه با اوگاندا هم در این شهر برنامه ریزی شده است.