حسرت سید حسین در اولین بازی ۱۴۰۲
حسرت سید حسین در اولین بازی ۱۴۰۲
گلر ملی‌پوش استقلال با بدشانسی مقابل ستاره کنیا دروازه‌اش را باز شده دید.

به گزارش حاشیه ورزش

سید حسین حسینی مثل سالیان اخیر جزو دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی بود که پس از نیمکت‌نشینی در نخستین مسابقه تدارکاتی مقابل روسیه و شروع دیدار امشب برابر کنیا، در شروع نیمه دوم به زمین آمد و جای سید پیام نیازمند را گرفت، اما لحظاتی بعد با یک شوت زمینی غافلگیر شد.

حسین حسینی که در ۱۹ بازی این فصل لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته و توانسته ۱۰ بار دروازه خود را بسته نگه دارد، امید زیادی داشت که امشب در بازی دوباره در ورزشگاه آزادی که با پیراهن تیم ملی برای او رقم می‌خورد، در تقابل تدارکاتی با کنیا کلین‌شیت کند ولی ستاره خط حمله این تیم مانع از این اتفاق برای گلر آبی‌ها شد.

مایکل اولونگا، ستاره الدحیل و کاپیتان تیم ملی کنیا ۶ دقیقه پس از شروع نیمه دوم روی یک ضدحمله سریع و استفاده از اشتباه در خط دفاعی ایران، با یک سر توپ و شوت زمینی پای چپ، توپ را دور از دستان سید حسین حسینی به سمت راست دروازه فرستاد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

اولونگا که تبحر خاصی به گلزنی مقابل تیم‌های ایرانی دارد و برابر استقلال هم در گذشته این کار را با پیراهن الدحیل انجام داده بود، این بار دروازه سید حسین حسینی را در یک بازی با لباس کنیا باز کرد تا گلر آبی‌ها با حسرت این بازی ملی را پشت سر بگذارد و به استقبال دیدار لیگ برتری برابر ذوب‌آهن برود.