حسن حمیدی: کشتی کارگری بعد از ۲ سال استارت می‌خورد
حسن حمیدی: کشتی کارگری بعد از ۲ سال استارت می‌خورد
رئیس انجمن کشتی ورزش کارگری از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کارگری در ۲۲ و ۲۳ اسفند خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش

حسن حمیدی اظهار کرد: کشتی کارگری متاسفانه دو سال به دلیل کرونا در شرایط نامشخصی قرار داشت و امکان اجرای هیچ گونه برنامه تمرینی و یا مسابقات را نداشتیم، سال گذشته نیز چون در بلاتکلیفی بسر می بردیم شرایط لازم برای برپایی اردو و یا برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را نداشتیم، امسال با همکاری فدراسیون سعی کردیم دوباره کشتی ساحلی و همچنین فرنگی کارگران را احیاء کنیم.

وی گفت: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ساحلی، ۲۲ و ۲۳ اسفندماه مسابقات کشتی فرنگی کارگران را به میزبانی کاشان برگزار خواهیم کرد، البته مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کارگری قرار بود مهرماه برگزار شود که به دلیل عدم استقبال هیات های استانی این مسابقات به تعویق افتاد.

حمیدی تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است که دوباره کشتی کارگران را مطرح کنیم و تیم قدرتمندی را در ساحلی و فرنگی برای مسابقات جهانی که شهریور سال آینده در ایتالیا برگزار می شود، آماده کنیم.

رئیس انجمن کشتی ورزش کارگری در پاسخ به این پرسش که با توجه به بلاتکلیفی چند ساله کشتی گیران کارگر شرایط را در مسابقات جهانی چگونه ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: درست است چند سالی از میادین دور بودیم، اما با توجه به این که در ۳ دوره اخیر همواره روی سکوی قهرمانی بودیم، برای چهارمین دوره نیز پس از شناسایی کشتی گیران برتر سعی داریم با برنامه حرکت کنیم تا از قهرمانی خود دفاع کنیم.

حمیدی در پایان گفت: امیدوارم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجمع انتخابات فدراسیون ورزش کارگری برگزار شود تا تکلیف ریاست این فدراسیون زودتر مشخص شود تا در اجرای برنامه ها با مشکل مواجه نشویم.