حسن زاده رییس هیات کشتی خراسان رضوی شد
حسن زاده رییس هیات کشتی خراسان رضوی شد
قطار مجمع انتخابات ریاست هیات های ورزشی استان در ایستگاه خانه کشتی توقف و اسماعیل حسن زاده با کسب ۲۲رای اعضای مجمع به مدت ۴سال رییس هیات کشتی خراسان رضوی شد.

خروشی- به گزارش حاشیه ورزش بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات کشتی خراسان رضوی با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و جوانان ،هادی عامل پیشکسوت و مجری کشتی ،نصر الله زاده معاون اداره کل ورزش و جوانان ،اعضای مجمع و ۲نفر نامزد هیات اسماعیل زاده و شایان پور در سالن اجتماعات اداره کل برگزار و در نهایت حسن زاده با کسب ۲۲رای در برابر ۹رای شایان پور به مدت ۴سال ریاست هیات کشتی خراسان رضوی را به دست آورد.
در مجمع انتخاب رییس هیات کشتی استان ۳۲نفر از اعضای مجمع حضور داشتند که سرپرست هیات به دلیل اینکه نامزد ریاست هیات بود حق رای از آن سلب و ۳۱ نفر حائز رای گیری بودند.
علیرضا دبیر قبل از برگزاری انتخابات به ذکر گلایه ها و دغدغه های که در خانه کشتی استان صورت گرفته بود اشاره کرد و گفت:بیش از یک سال بود که به دنبال فردی بودیم که ریاست هیات را برعهده بگیرد.
وی افزود تماس های مکرری از سوی برخی از دوستان و ارگانها داشتم اما من حتی با پدرم رودربایستی ندارم و حرفم را رک می زنم و از هیچ نهاد و سازمانی خط نمی گیرم و دغدغه و تخصص من کشتی است و حتی آقای سجادی وزیر ورزش در کار من دخالتی نمی کند.
در این دوران موفق شدیم طی ۲سال متوالی ۷مدال جهانی کسب کنیم که در تاریخ کشتی ایران بی سابقه بوده است .
دبیر خواستار استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل استان از جمله شایان پور برای ارتقای سطح کشتی خراسان رضوی شد.
وی با اشاره به این که با هیچ فردی شوخی ندارم و کسی که که کم کاری کند حذف میکنم خطاب به اعضای مجمع گفت:تلاش کنید فردی را انتخاب کنید که دغدغه کشتی داشته باشد و برای خدا کار کند .امیدوارم این انتخاب در پایان با خوشی و بدون حاشیه پایان پیدا کند.
هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و جوانان در این مجمع گفت: کشتی ورزش اول خراسان است امیدوارم رییس هیات از همه ظرفیت ها و پتانسیل موجود برای ارتقای سطح کیفی و کمی کشتی استان استفاده و با تقویت تیم های پایه در جهت کسب جایگاه واقعی استان در کشور بکوشد و بار دیگر شاهد شکوفایی کشتی و عضویت بازیکنان در جمع ملی پوشان باشیم .
وی افزود:زنگ موفقیت نواخته شده است بنابر این باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها به سمت توسعه و تقویت کشتی استان با تعامل بیشتر و نقش آفرینی شهرستان ها حرکت کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مشکلات مالی در فدراسیون را یاد آور شد و تصریح کرد:روسای هیات ها انتظار کمک مالی نداشته باشند و به سمت جذب حامیان مالی بخش های خصوصی باشند.

  • نویسنده : مجید خروشی