حسینی: از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم
حسینی: از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان ما نتوانستند از آن موقعیت‌های ۷۰ درصدی محوطه جریمه استفاده کنند و کار را تمام کنند، برخلاف آن رقبایمان می‌توانند.

حاشیه ورزش:

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از تقابل با ذوب‌آهن در فولادشهر و شکست برابر سبزپوشان اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی بود. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و حفظ توپ خوبی داشتیم، تقریباً هیچ موقعیتی به رقیب‌ ندادیم و خلق موقعیت‌ هم داشتیم.

وی افزود: با تعویض‌های حریف در نیمه دوم و نفراتی که روی نیمکت داشتند، سعی کردند به ما فشار بیاورد، البته موقعیت خاصی گیرشان نیامد و شلوغ‌بازی‌ها در ضربات ایستگاهی بود.

سرمربی آلومینیوم با گلایه از فرصت‌سوزی تیمش،تصریح کرد: چیزی که اذیتم می‌کند، این است که نمی‌توانیم از موقعیت‌های قوی 60 یا 70 درصدیمان استفاده کنیم.یک موقعیت 60 یا 70 درصدی ما در محوطه جریمه حریف رقم خورد، اما بازیکنان ما نتوانستند از آن موقعیت استفاده و کار را تمام کنند، اما رقبای ما می‌توانند.

حسینی یادآور شد: امیدوارم بازیکنانم متوجه شده باشند که در فوتبال باید کمی بی‌رحم‌تر باشید. تنها حفظ توپ و فوتبال خوب کافی نیست و برای نتیجه گرفتن باید در نقطه انتهایی زمین کار را تمام کنید، اما از آن‌ها راضی هستم.

سرمربی آلومینیوم با بیان وجود مشکل در استفاده از توپ نهایی در داخل محوطه جریمه، ابراز امیدواری کرد: این فصل را با یک رتبه و رده خوب تمام کنیم. در ادامه باید فکری درباره این مشکل داشته باشیم.

او با اشاره به جدایی جلال امیدیان از آلومینیوم اراک و پیوستن به سپاهان اظهار نظری نکرد و گفت: بروید و از خود آقای امیدیان بپرسید.

حسینی در پایان در خصوص داوری نیز تصریح کرد: قضاوت داوری خوب بود. بازی حساسیت آنچنانی نداشت و تیم‌ها میان جدولی بودند. هر دو تیم مشکلی برای سقوط نداشته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم ندارند. آمدیم فوتبال بازی کنیم. با اتفاقاتی که این فصل برای تیم ما افتاده، اینین داوری بهترین قضاوت بود و این داور بهترین داوری را انجام داد.

  • منبع خبر : ایسنا