حسینی تک و تنها تمرین می‌کند!
حسینی تک و تنها تمرین می‌کند!
کایسری اسپور در تمرینات خود فعلا فقط یک بازیکن ایرانی دارد.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی دراختیار دارد، در تمرینات روزهای اخیرش فقط یکی از این دو نفر را دراختیار داشته و به دلیل مصدومیت نتوانسته از هافبک خود بهره ببرد.

سید مجید حسینی که بخاطر آسیب دیدگی حدود یک ماه از میادین دور بود و سه هفته قبل شرایط بازگشت به میادین را به دست آورد و در یک مسابقه جام حذفی و دو دیدار سوپر لیگ ترکیه به میدان رفت، با وجود حضور با انگیزه در تمرینات اخیر کایسری اسپور، نمی‌تواند تیمش را در بازی امروز برابر کاسیم پاشا همراهی کند.

این ملی‌پوش ایرانی که در مسابقه اخیرشان مقابل گالاتاسرای حضور ثابت در ترکیب و خط دفاعی داشت، در دقیقه ۵۵ بخاطر خطای شدید کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و برای دومین بار طی پنج فصل حضورش در فوتبال ترکیه از زمین اخراج شد تا این اتفاق او را از دیدار برابر کاسیم پاشا محروم کند.

علاوه بر غیبت حسینی در دیدار امروز مقابل کاسیم پاشا که علی قلی‌زاده در آن عضویت دارد، علی کریمی دیگر لژیونر ایرانی شاغل در سوپر لیگ ترکیه هم نمی‌تواند کایسری اسپور را در این بازی همراهی کند و به دلیل مصدومیت دور از فهرست نفرات تیمش است.