حسینی: میزبانی در مسجدسلیمان  حق نفت است
حسینی: میزبانی در مسجدسلیمان  حق نفت است
سرمربی تیم فوتبال پیکان، میزبانی نفت در شهر مسجدسلیمان را حق مسلم این تیم و مردم این شهر دانست.

به گزارش حاشیه ورزش مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به نتیجه بد بازی قبلی‌مان، در طول هفته سعی کردیم از نظر روحی و جسمی روی بازیکنان کار کنیم و نقطه ضعفمان را بررسی و خودمان برای یک بازی سخت دیگر مقابل تیم خوب نفت آماده کنیم. امیدوارم بازیکنانم از بازی گذشته درس گرفته باشند و کیفیت واقعی خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به نظرم میزبانی نفت در شهر مسجدسلیمان حق مسلم این تیم و مردم خوب این شهر است زیرا واقعا تنها دلخوشی این شهر همین تیم فوتبال است. در سالی که در نفت کار می کردم شاهد بودم که مردم چقدر به این تیم علاقه‌مند هستند و چقدر تیم نفت می تواند حال مردم این شهر را خوب کند. امیدوارم مسئولان نگاه بهتری به امکانات این شهر داشته باشند و به تیم نفت کمک کنند. فکر کنم برگزاری بازی در این شهر هیچ مشکلی نداشته باشد. ضمن این که کیفیت استادیوم نفت خوب است و چمن خوبی دارد. باید به این شهر کمک کنیم نه این که آن ها را محروم کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قبلاً در نفت کار کرده است به نظر می‌آید این دیدار برایش ویژه باشد، عنوان کرد: بله! باتوجه به نتیجه ضعیف هفته قبل، این دیدار برای ما حساس‌تر شده است و کلا فلسفه ما ارائه یک فوتبال خوب است. ان شاالله بتوانیم یک بازی خوب و قوی انجام دهیم.

حسینی همچنین گفت: برای بازی فردا یکی از مدافع‌هایمان را به دلیل آسیب دیدگی نداریم.

وی در پایان بیان کرد: از هواداران تیم نفت که همیشه نسبت به من لطف داشتند تشکر می کنم و امیدوارم بازی فردا تماشاگر پسند باشد.