حضور برترین‌های تنیس جهان در رقابت‌های J۲۰۰ ایران
حضور برترین‌های تنیس جهان در رقابت‌های J۲۰۰ ایران
دبیر فدراسیون تنیس درباره اولین میزبانی ایران در مسابقات J۲۰۰ گفت: پیش‌بینی ما این است که نه تنها از ۱۰۰ بازیکن برتر دنیا بلکه شاید از ۱۰ نفر برتر نیز در این دوره مسابقه شرکت کنند!

به گزارش حاشیه ورزش شاهرخ کشاورزدرخصوص اولین میزبانی کشور ایران برای مسابقات j۲۰۰، اظهار داشت: ما در گذشته چندین بار میزبان مسابقات J۳۰، J۶۰، J۱۰۰ شدیم و حالا با گذشت میزبانی‌ها خوبی که داشتیم و قهرمانی‌هایی که در غرب آسیا کسب کردیم، مجوز برگزاری مسابقات J۲۰۰ را برای اولین بار در غرب آسیا گرفتیم.

وی با اشاره به سطح این مسابقات ادامه داد: هر چقدر که این رقابت‌ها رنک و سطح بالاتری داشته باشد، عدد آن نیز بالاتر می‌رود و بازیکنان قوی‌تری به رقابت می‌پردازند. پیش‌بینی ما این است که نه تنها از ۱۰۰ بازیکن برتر دنیا بلکه شاید از ۱۰ نفر برتر نیز در این دوره مسابقه شرکت کنند. اگر کسی در طول سال ۴ بار قهرمان این مسابقات شود، مستقیم به رقابت‌های گرنداسلم می‌رسد.

دبیر فدراسیون تنیس درمورد سهم تنیسورهای ایرانی در این رقابت‌ها، عنوان کرد: در سال‌های اول و دوم که این رقابت‌ها را برگزار می‌کنیم شاید نتیجه‌ای نگیریم اما فشاری که به ورزشکاران می‌آید، کمک بسیاری می‌کند که سطح بالاتری پیدا کنند. مثل سال‌های اول برگزاری J۳۰ و J۶۰ که سهمی در آن‌ها نداشتیم اما حالا قهرمان هستیم. برنامه داریم که حداقل ۱۰ مسابقه از J۳۰ تا J۲۰۰ را در سال آینده داشته باشیم.

منبع :ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا