حضور تیم کشتی فرنگی ناشنوایان در جام تختی منتفی شد!
حضور تیم کشتی فرنگی ناشنوایان در جام تختی منتفی شد!
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: با وجود تلاش های زیاد برای حضور یک تیم از فرنگی کاران ناشنوا در جام تختی، اما با مخالفت کادر فنی فدراسیون کشتی مواجه شدیم.

به گزارش حاشیه ورزش ،علی اشکانی اظهار کرد: با وجود این که از ماه های پیش درخواست خود را به فدراسیون ناشنوایان و فدراسیون کشتی برای حضور فرنگی کاران ناشنوا اعزامی به المپیک در جام بین المللی تختی داده بودیم و تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته بود، اما متاسفانه از طرف فدراسیون کشتی به ما اعلام کردند که کادر فنی آنها مخالف حضور یک تیم از ناشنوایان در جام تختی است.

وی گفت: آنها به ما گفتند حضور ناشنوایان در جام تختی باعث افت سطح کیفی مسابقات می شود و این دلایلی بود که از سوی فدراسیون کشتی به ما اعلام شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان خاطرنشان کرد: قصد داشتیم ۸ نفر از کشتی گیران فرنگی کاران ناشنوا اعزامی به المپیک در قالب یک تیم در این مسابقات حضور پیدا کنند، حتی به فدراسیون کشتی تاکید کردیم که اگر امکان حضور ۸ کشتی گیر در جام تختی نیست، حداقل شرایط حضور ۳ کشتی گیر را در جام تختی فراهم کنند که متاسفانه مورد موافقت فدراسیون کشتی قرار نگرفت.

وی افزود: جام تختی تدارکات خوبی می توانست برای فرنگی کاران ناشنوا باشد تا قبل از اعزام به المپیک خود را مورد ارزیابی و محک قرار دهند. به هر صورت نظر کادر فنی فدراسیون کشتی برای ما قابل احترام است و ما سعی می کنیم با پیگیری اردوها، کشتی گیران ناشنوا را برای المپیک آماده کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: کیفیت غذا در این اردو پایین بود و ترس از کرونا نیز مزید بر علت شد تا ۲ روز زودتر اردو را ترک کنیم.