حضور در اروپا، بازگشت به خانه یا سفر به عربستان؛
حضور در اروپا، بازگشت به خانه یا سفر به عربستان؛
با جدایی داوید دخه‌آ از جمع شیاطین سرخ باید دید مقصد بعدی سنگربان ۳۲ ساله اسپانیایی کجاست.

به گزارش  حاشیه ورزش داوید دخیا پس از ۱۲ فصل حضور در منچستریونایتد تابستان امسال و پس از پایان مدت قراردادش، اولدترافورد را ترک کرد. این دروازه‌بان اسپانیایی در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به این باشگاه پیوست و در ۵۴۵ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

با توجه به شرایط این روزها دخه‌آ و اینکه او سی‌ودومین بهار زندگی خود را تجربه می‌کند باید دید چه برنامه‌ای برای آینده حرفه‌ای خود دارد. به نظر می‌رسد دخیا سه راه بیشتر نخواهد داشت و باید دید آیا او همچنان تمایل دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و یا به فکر بازگشت به اسپانیا و خانه است. در این میان شاید او را هم باید یکی از مسافران عربستان بدانیم تا به جمع دوستان خود در لیگ این کشور اضافه شود.

از سویی دیگر صحبت‌هایی مبنی بر انتقال و حضور او در جمع باوارایی‌ها هم مطرح است و به نظر می‌رسد حضور او در بایرن‌مونیخ یا لیگ عربستان از همه گزینه‌های دیگر محتمل‌تر باشد. مانوئل نویر به دلیل مصدومیتی که دارد با مشکلاتی برای شروع فصل دست به گریبان بوده و گفته می‌شود توماس توخل برنامه‌هایی را برای جذب دخیا در دستور کار دارد. او از نویر ۵ سال جوانتر است و این عدد او را به چارچوب دروازه مونیخی‌ها نزدیک‌ می‌کند.

از طرفی دیگر سن دخیا و پرداخت‌های کلان باشگاه‌های عربستانی فرصتی ویژه برای این سنگربان اسپانیایی به شمار می‌رود و باید دید بعد از ادوارد مندی که برای حضور در لیگ عربستان قید چلسی و لیگ برتر انگلیس را زد آیا دخیا هم چمدان‌های خود را برای سفر به عربستان خواهد بست یا همچنان در قاره سبز می‌ماند.

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا