حضور عادل غلامی خیلی به تیم ملی کمک می کند
حضور عادل غلامی خیلی به تیم ملی کمک می کند
سرمربی تیم ملی نوجوانان حضور عادل غلامی در این تیم را به فال نیک گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش

محمد وکیلی، سرمربی تیم‌ملی نوجوانان والیبال ایران درباره اضافه شدن عادل غلامی به کادرفنی تیم ملی والیبال نوجوانان به میزان گفت: باتوجه به جدا شدن آرش صادقیانی از کادرفنی که هدایت تیم زیر ۱۶ سال را برعهده گرفت، نیاز بود که یک مربی دیگر را جایگزین کنیم.

غلامی هم از نظر فنی و هم از لحاظ شخصیتی یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود. در سالیان دور مدتی مربی عادل بودم و کاملا او را می‌شناسم و قطعا حضورش می‌تواند موثر باشد. در همین ۵ روزی که در تمرینات حضور داشته هم انگیزه مضاعفی به بازیکنان نوجوان تیم ملی داده و از سوی دیگر باتوجه به سال‌ها حضور در تیم ملی و بازی در لیگ جهانی و المپیک می‌تواند کمک زیادی در تمرینات تخصصی مدافعان وسط و سرعتی‌زنان بکند. غلامی مربی جوانی است و اختلاف سنی کمی با بازیکنان دارد و به نظرم پتانسیل مربیگری را دارد و حضورش در کادرفنی تیم ملی نوجوانان اتفاق خوبی بود.

وی در مورد گروه نسبتا آسان نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: از آنجایی که همه تیم‌ها در رده سنی نوجوانان برای نخستین بار در یک تورنمنت رسمی پا به میدان می‌گذارند، شناخت زیادی از بازیکنان تیم‌های رقیب وجود ندارد و مربیان در کوران رقابت‌ها حریفان را آنالیز می‌کنند. نمی‌توان به صرف نام کشور‌ها در این رده سنی تیم‌ها را مقایسه کرد؛ برای نمونه لهستان که قهرمان دوره گذشته بود موفق به حضور در این دوره از قاره اروپا نشده است. در گروه ما تیم ملی کره جنوبی حضور دارد که همواره یکی از تیم‌های منظم و خوب در رده نوجوانان بوده و از سوی دیگر نباید از کلمبیا و نیجریه هم غافل شویم.