حضور مربی ایتالیایی در استقلال قطعی شد
حضور مربی ایتالیایی در استقلال قطعی شد
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به زودی یک مربی ایتالیایی به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش حاشیه ورزش، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با تایید حضور یک مربی ایتالیایی در تیم استقلال گفت: برای استفاده از این مربی خارجی راهکار خاص خودمان را داریم.

مدیرعامل استقلال در این خصوص توضیح داد: این مربی ایتالیایی را به عنوان مشاور به کار اضافه می‌کنیم و قراردادش نیز بین خود و باشگاه خواهد بود. نه قرار است این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود و برای او کارت صادر شود و نه قرار است که در طول ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند که نیاز به مجوز داشته باشد یا منافاتی با قانون منع استخدام مربی و بازیکن خارجی داشته باشد.

وی بیان داشت: این مربی در تمرینات ما حضور دارد و زیر نظر سرمربی تیم تمرینات را زیر نظر گرفته و در خصوص مسائل فنی به سرمربی مشورت می‌دهد. با این نحوه می‌توانیم یک مربی ایتالیایی را استخدام نماییم.

به گزارش حاشیه ورزش ، گفته می‌شود مربی مدنظر باشگاه استقلال برای دستیاری فرهاد مجیدی «آن جلو آلسیو» ۵۶ ساله است که سابقه دستیاری در تیم‌های ملی ایتالیا، چلسی انگلیس و یوونتوس ایتالیا را دارد.

این مربی در حالی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد که پیش از این و با قانون فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه‌ها حق جذب بازیکن و مربی خارجی را ندارند.