حضور ناگهانی طارمی‌ در دفتر آقای رئیس
حضور ناگهانی طارمی‌ در دفتر آقای رئیس
به نظر می رسد که بازی با ریو آوه آخرین حضور مهدی طارمی در ترکیب پورتو بوده و باید منتظر نهایی شدن انتقال بزرگ او به میلان باشیم.

به گزارش حاشیه ورزش ، پورتو در شبی که مهدی طارمی، ستاره ایرانی‌اش، را ۷۸ دقیقه در ترکیب داشت موفق شد با نتیجه ۱-۲ از سد ریو آوه بگذرد. بسیاری از رسانه های اروپایی بازی با ریو آوه را آخرین حضور طارمی در ترکیب تیم سرخیو کونسیسائو می داند.

توتو مرکاتو، در پایان بازی پورتو و ریوه آوه با اشاره به این موضوع تاکید کرد که میلان قصد ندارد بیخیال جذب ستاره ایرانی پورتو شود و قصد دارد یک پیشنهاد خوب لحظه آخری برای خرید او ارائه دهد.

یک سال از قرارداد طارمی با پورتو مانده اما میلان می خواهد با ۲۵ میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. مهاجم پورتو نیز به دنبال پیوستن به میلان است و طی ساعات آینده قصد دارد با حضور در محل باشگاه با مدیران پورتو برای انجام انتقال مطلوبش پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مذاکره کند.

باشگاه میلان امیدوار است که مذاکره طارمی با پورتو به نتیجه برسد. این باشگاه تا آخرین لحظه این انتقال را پیگیری خواهد کرد و در صورتی که پورتو موافق کند، طارمی را به عنوان دومین بازیکن ایرانی حاضر در سری A (بعد از حضور سردار آزمون در م) جذب خواهد کرد.

منبع :مشرق 

  • منبع خبر : مشرق