حضور ۲۸ ورزشکار خراسان رضوی در رقابت‌های پاراآسیایی چین قطعی شد
حضور ۲۸ ورزشکار خراسان رضوی در رقابت‌های پاراآسیایی چین قطعی شد
رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: حضور ۲۸ ورزشکار توانیاب این استان با اعلام قطعی اسامی بازیکنان تیم های ملی رشته‌های مختلف در رقابت‌های پاراآسیایی «هانگژو» چین قطعی شد

حاشیه ورزش : رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: حضور ۲۸ ورزشکار توانیاب این استان با اعلام قطعی اسامی بازیکنان تیم های ملی رشته‌های مختلف در رقابت‌های پاراآسیایی «هانگژو» چین قطعی شد.

مصطفی صفایی افزود: این ورزشکاران در ۲ بخش بانوان و مردان از اواخر مهرماه با حضور دریکی از معتبرترین رقابت‌های بین‌المللی، به مصاف رقیبان خویش می‌روند.

وی بیان کرد: خراسان رضوی با ۶ بازیکن در تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان و هفت بازیکن در تیم‌های والیبال نشسته مردان و بانوان بیشترین نماینده را در این تیم‌ها دارد و درواقع یک ظرفیت ورزشی عالی در این رشته‌ها به شمار می‌رود.

به گفته وی، این ورزشکاران در رشته‌های تیراندازی، وزنه‌برداری، شنا، بوچیا و دوومیدانی شرکت خواهند کرد.

رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: همچنین حضور «نسرین شاهی» ملی‌پوش تیراندازی استان در تیم ملی قطعی شده است و علاوه بر وی «علی صیفی و ابوالفضل ظریف» به ترتیب در تیم‌های ملی وزنه‌برداری و شنا برای حضور در این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

صفایی افزود: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و به‌منظور تجلیل و قدردانی از مربیان و ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو، مراسم بدرقه با حضور استاندار خراسان رضوی فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

حدود هزار و ۶۰۰ ورزشکار توانیاب در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که ۱۰۷ نفر آنان سابقه حضور در رقابت‌های بین‌المللی رادارند.