حقیقی گل مسی را دوباره خورد!
حقیقی گل مسی را دوباره خورد!
در دیدار نساجی و تراکتور، علیرضا حقیقی با واکنش‌های به موقع و جایگیری مناسب، بارها دروازه نساجی را نجات داد تا با وجود دریافت یک گل، بهترین بازیکن تیمش باشد.

به گزارش حاشیه ورزش

علیرضا حقیقی در این فصل و در ترکیب نساجی در مجموع نمایش خوبی داشته و جایگاه فعلی نساجی تا حد زیادی مدیون عملکرد او در طول فصل است. حقیقی با وجود تعداد کلین شیت‌های نه چندان بالا، با واکنش‌های خود بارها و بارها دروازه نساجی را نجات داده و برای این تیم امتیاز خریده. در دیدار مقابل تراکتور هم علیرضا ستاره بی چون و چرای شمالی‌ها بود. خروج‌های به موقع و جایگیری مناسب روی شوت‌های بازیکنان تراکتور در تمام طول بازی باعث شده بود تا تبریزی‌ها تا لحظات آخر بازی، ناکام بمانند.

برای باز کردن قفل دروازه حقیقی آماده، نیاز به ضربه‌ای خارق العاده و غیرقابل مهار بود، چیزی شبیه به شوت لیونل مسی در جام جهانی و محمد قنبری در لحظات پایانی بازی، مسئولیت این کار را بر عهده گرفت. ضربه قنبری از گوشه محوطه، دقیقاً به گوشه دروازه رفت تا پرواز بلند علیرضا هم نتواند مانع از رسیدن توپ به تور شود و رویای کلین شیت در روز خوب حقیقی، بر باد برود.

حقیقی حالا دو آزمون سخت مقابل قرمز و آبی‌های پایتخت در لیگ و جام حذفی پیش رو دارد. به ویژه در لیگ چون تمام احتمالات همچنان وجود دارد و او یکی از بازیکنان تاثیرگذار در تعیین قهرمان فصل خواهد بود.