حق‌مان را برابر رئال نگرفتیم
حق‌مان را برابر رئال نگرفتیم
سرمربی تیم اینتر عنوان کرد تیمش به هیچ وجه سزاوار باخت برابر رئال مادرید نبود.

به گزارش حاشیه ورزش  و به نقل از فوتبال ایتالیا، سیمونه اینزاگی پس از شکست ۲-۰ اینتر مقابل رئال مادرید با «تأسف فراوان» ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرد. نراتزوری برای کسب مقام اول این گروه به یک پیروزی نیاز داشت، اما به هر حال هر دو پیش از این به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند.

اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: پشیمانی زیادی وجود دارد، به خصوص این که در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، شخصیت خود را نشان دادیم، موقعیت‌های متعددی خلق کردیم و آمار به نفع ما بود. این نتیجه منعکس کننده آن چیزی نیست که ما در زمین دیدیم، واضح است که ما به دنبال یک نتیجه متفاوت بودیم، اما مطمئناً این به عنوان یک تجربه برای آینده کمک خواهد کرد.

در این دیدار بارلا به دلیل خطا روی ادر اخراج شد.

در همین رابطه سرمربی اینتر گفت: بارلا یک اشتباه جدی مرتکب شد، اما او باهوش است، اشتباه خود را تشخیص داد و از کادرفنی، هم تیمی‌هایش و همه عذرخواهی کرد. امیدوارم این به این معنی باشد که دیگر تکرار نخواهد شد. این بی‌شباهت به بازی اول خانگی مقابل رئال مادرید نبود که در آن اینتر با چندین موقعیت بزرگ مسلط بر بازی شد و نتوانست به گل برسد. فکر می‌کنم فرصت‌های گلزنی و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، به علاوه تا زمانی که کارت قرمز دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. متأسفانه در هر دو بازی با رئال مادرید خوب عمل کردیم ولی گلی به ثمر نرساندیم. بدون شک، مهم‌ترین چیز صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود. نتایج فردا را خواهیم دید، تیم‌های بسیار قوی در قرعه‌کشی حضور دارند و مهم این است که با شرایط بدنی خوب به آن مرحله برسیم.