حمیدی: فولاد نیاز به آرامش دارد/ هواداران حوصله به خرج دهند
حمیدی: فولاد نیاز به آرامش دارد/ هواداران حوصله به خرج دهند

بازیکن سابق فولاد خوزستان گفت: هواداران حوصله به خرج دهند و به فولاد آرامش دهند، چون فولاد هم می‌تواند سهمیه بگیرد و هم در جام حذفی قهرمان شود. لفته حمیدی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره وضعیت فولاد خوزستان در این فصل از رقابت‌ها اظهار کرد: سال‌های پیش فولادی‌ها در حد خودشان نبودند اما در […]

بازیکن سابق فولاد خوزستان گفت: هواداران حوصله به خرج دهند و به فولاد آرامش دهند، چون فولاد هم می‌تواند سهمیه بگیرد و هم در جام حذفی قهرمان شود.

لفته حمیدی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره وضعیت فولاد خوزستان در این فصل از رقابت‌ها اظهار کرد: سال‌های پیش فولادی‌ها در حد خودشان نبودند اما در این یکی دو فصل اخیر توانستند سهمیه آسیایی کسب کنند وفولاد واقعی را دیدیم. باخت در دقایق آخر از اتفاقات فوتبال است و در این صحنه به نظر من داور خطای بازیکن مس را نگرفت و بازی را ادامه داد که منجر به گل تیم حریف شد.

او ادامه داد: ما مردم خوزستان از فولاد نتایج خوب و حداقل سهمیه آسیایی می‌خواهیم که سال گذشته به آن رسیدیم. تا امروز عملکرد خوبی داشته و اگر هم شکستی متحمل شدیم از اتفاقات فوتبال بوده و اشکالی ندارد. روزی هم ما در دقیقه 90 یک بر صفر حریف را شکست دادیم. هواداران و پیشکسوتان نا امید نباشند، چون هنوز لیگ ادامه دارد و فولاد در جام حذفی و لیگ برتر شانس دارد. ما مقابل پرسپولیس در لیگ و مقابل سپاهان در جام حذفی میزبان هستیم و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن سابق فولاد خوزستان اضافه کرد: از هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم فولاد را حمایت کنند، چون بسیاری از بازیکنانی که باکیفیت هستند با این گرمای هوا به اینجا نمی‌آیند اما نکونام بیشتر بازیکنان خوب را به اهواز آورد. قبل از حضور سعید آذری و جواد نکونام فولاد همیشه در میانه‌های جدول قرار می‌گرفت و در این یکی دو سال خداراشکر فولاد دوباره جان گرفت. نباید با یک باخت حواشی درست شود و ما مردم خوزستان باید کمی حوصله داشته باشیم، چون اتفاقات فوتبال غیر قابل پیش بینی است و ممکن است با داوری یا اشتباهات حتی در دقیقه 90 هم شکست بخورید.

او ادامه داد: متاسفانه خوزستان در فدراسیون کسی را ندارد و همیشه به ضرر فولاد سوت می‌زنند و در چند بازی از داوری متضرر شده‌ایم. در 5،6 بازی با وجود اشتباهات داوری سه امتیاز از ما گرفته شده است اما دوباره می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم یا در جام حذفی قهرمانی به دست آوریم. فولاد نیاز به آرامش دارد، چون بازی‌های حساسی پیش رو دارد.

حمیدی اضافه کرد: مردم خوزستان جز فوتبال هیچ دلخوشی ندارند و کمی هم باید به آن‌ها حق دهیم اما باید حوصله داشته باشند تا بازی‌ها تمام شود. سال گذشته هم در مسیر کسب سهمیه آسیایی برای تیم حاشیه درست شد اما هواداری که تیمش را دوست دارد باید تا آخر فصل تحمل کند. فوتبال یک روز برد و یک روز باخت دارد و نباید تیم به حاشیه کشیده شود. در فوتبال اروپا وقتی یک تیم می‌بازد هواداران برای تیم‌شان دست می‌زنند اما در فوتبال ما فحش می‌دهند. انتقاد خوب است اما باید عادلانه صحبت شود. هواداران حوصله به خرج دهند و به فولاد آرامش دهند، چون فولاد هم می‌تواند سهمیه بگیرد و هم در جام حذفی قهرمان شود.