حکم توقیف اموال رئیس فدراسیون قایقرانی
حکم توقیف اموال رئیس فدراسیون قایقرانی
بدهی مالیاتی میلیاردی در سال های گذشته گریبان این فدراسیون قایقرانی را گرفته است.

به گزارش حاشیه ورزش: علیرضا سهرابیان درباره ی بدهی مالیاتی فدراسیون و عدم اجازه ترخیص قایق های رویینگ از گمرک بیان کرد: از طریق اداره مالیات شمیرانات متوجه شدیم فدراسیون برای سالهای ۸۹ تا ۹۵ مبلغ ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد از این رو حساب من بسته شده و توقیف اموال برایم زده اند. اصل بدهی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده و بقیه آن جرایم عدم پرداخت است. براثر این اتفاق ترخیص قایق ها به مشکل خورده است چون ترخیص قایق ها با استفاده از شناسه ملی من به عنوان رییس فدراسیون انجام می شود، زمانی که در سیستم شناسه ملی من را می زنند خطا می دهد. قایق ها هم برای اینکه آسیب نبینند از کانتینر خارج نشده اند و با توجه به اینکه فعلا امکان ترخیص وجود ندارد باید هزینه اجاره کانتینرها را هم پرداخت کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که پیگیر حل این مشکل نشده است؟ گفت: بله اما به ما می گویند قانون چنین چیزی را به آنها تکلیف کرده و نمی توانند از قانون تخطی کنند. همچنین امور مالیاتی شمیرانات درخواست ۶ میلیارد تضمین هم کرده تا به پرونده رسیدگی کند. ما حتی نامه از وزارت ورزش هم بردیم اما تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده است. نکته جالب این است در این سه هفته که حسابم بسته شده،گاهی اوقات مبالغی از آن کسر می شود که من اصلا نمی‌دانم برای چه چیزی است و چرا باید مبالغ مختلف از ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان از حسابم کسر شود.

سهرابیان با اشاره به مشکل بزرگی که گریبان گیر فدراسیون شده است، تصریح کرد: مشکل فدراسیون بزرگ است اما باید از جایی درست شود. بحث مالیات معضل بزرگی برای جامعه ورزش است و با این شرایط بخاطر مالیات هایی که باید پرداخت شود، هیچ حامی مالی هم دیگر ورود نمی کند.