حیرت خرید جدید لیورپول؛ آنفیلد شگفت‌انگیز است
حیرت خرید جدید لیورپول؛ آنفیلد شگفت‌انگیز است
ابراهیما کوناته، خرید جدید لیورپول، برای نخستین بار در بازی دوستانه شب گذشته برابر اوساسونا در آنفیلد به میدان رفت و به شدت تحت تاثیر جو این ورزشگاه قرار گرفته است.

به گزارش حاشیه ورزش، ابراهیما کوناته در اولین بازی خود در آنفیلد مقابل اوساسونا در پیروزی دوستانه 3-1 لیورپول در روز دوشنبه، به میدان رفت و در آستانه آغاز فصل جدید نمایشی مثبت در ترکیب قرمزها داشت.

شاگردان یورگن کلوپ پس از تنها 14 دقیقه به یک برتری زودهنگام دست یافتند و تاکومی مینامینو توانست مدافعان اوساسونا را وادار به اشتباه و زدن یک گل به خودی بکندو سپس کوستاس تسیمیکاس پاس گل اولین گل روبرتو فیرمینو و دومین گل لیورپول در این مسابقه را در دقیقه 21 به مهاجم برزیلی رساند.

فیرمینو پیش از سوت پایان نیمه اول در دقیقه 41 یک گل دیگر هم زد. اوساسونا اما توانست در دقیقه 70 یکی از گل های خورده را جبران کند.

کوناته در کنار جو گومز از ابتدا برای لیورپول به میدان رفت و قبل از اینکه جای خود را به بن دیویس بدهد، 80 دقیقه در ترکیب قرمزها در زمین بازی حضور داشت.

این یک شب ویژه برای بازیکن 22 ساله بود که در اوایل تابستان از لایپزیش به لیورپول پیوست.

کوناته در این باره گفت: “اگر بخواهم صادقانه بگویم من کلمه ای را نمی یابم که با آن احساساتم درباره وقتی برای اولین بار قدم به زمین آنفیلد گذاشتم را بیان کنم. این شگفت انگیز است و بسیار خوشحالم که در اولین بازی من در آنفیلد تماشاگران هم حضور داشتند.

امروز شگفت انگیز بود. من نمی توانم فضای ورزشگاه را در لیگ برتر یا چمپیونزلیگ تصور کنم.”

کوناته لازم نیست چندان برای بازی در یک مسابقه رسمی در آنفیلد منتظر بماند؛ لیورپول در نخستین بازی فصل جدید خود در لیگ برتر، روز شنبه باید به مصاف نورویچ برود و سپس یک هفته بعد میزبان برنلی خواهد بود. البته اگر این مدافع جوان بتواند خود را به ترکیب قرمزها تحمیل کند.

کوناته اضافه کرد: “فکر می کنم که ما در کنار هم بازی خوبی ارائه دادیم و این مهمترین چیز است. من از نمایش خودم هم راضی بودم.

این آخرین بازی دوستانه ما بود، آخرین بازی پیش فصل. حالا لیگ برتر شنبه آغاز می شود و من برای این لحظه بسیار هیجان زده هستم.”

یورگن کلوپ در آستانه سفر شنبه به نورویچ با تصمیمات بزرگی در سراسر زمین روبروست و در خط دفاع نیز باید از بین گزینه های متعددی که دارد دست به انتخاب بزند.

با این حال این یک مشکل مطلوب است چرا که نشان می دهد هر چهار گزینه او برای پست مدافع میانی آماده و روی فرم هستند؛ موهبتی که سرمربی آلمانی فصل پیش از آن بی بهره بود.

  • منبع خبر : ورزش سه