حیف شد، دوست داشتم کنار لیونل مسی بازی کنم
حیف شد، دوست داشتم کنار لیونل مسی بازی کنم
امرسون رویال، مدافع جدید بارسلونا از انتقال تابستانی به این تیم رضایت دارد.

به گزارش “حاشیه ورزش“، در فصل تابستان امسال باشگاه بارسلونا با امرسون رویال، مدافع برزیلی و جوان بتیس به توافق رسید و این بازیکن در جریان برتری بلوگرانا در هفته اول لالیگا برابر سوسیداد نیز در لیست این تیم حضور داشت. حالا امرسون رویال در مورد جدایی لیونل مسی از این باشگاه و البته روزهای ابتدایی حضور خود در رختکن بارسلونا صحبت کرده است.

امرسون رویال گفت: “من می دانم دقایقی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا زمان دارم، زیرا برای حضور در بین 11 بازیکن ثابت با تمام توان مبارزه خواهیم کرد. من از انتقال به بارسلونا خوشحالم و اینجا بودن برای من لذت بخش است. این شهر بسیار زیبا و متفاوت بوده و  شبیه به محل تولد و زندگی من است. بارسلونا ساحل زیبایی دارد و این موضوع بسیار جذاب است. من از چند هفته اول حضور خود در این تیم بسیار خوشحالم.

شرایط در رختکن  نیز بسیار خوب است. بارسا بازیکنان با کیفیت زیادی دارد که البته انسان های فوق العاده ای هم هستند. آنها به من این احساس را داده اند که انگار در خانه هستم. همه چیز برای من از ابتدا بسیار آسان بوده است.

انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن؟ حیف شد، همه ما می خواستیم در کنار بهترین بازیکنان جهان و بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا بازی کنیم. اما همین حالا نیز ما تیمی رقابت طلب هستیم و حالا زمان آن رسیده که با هم متحد باشیم تا به اهداف خود برسیم.”