خانم و آقای گل لیگ برتر بچه محل هستند!
خانم و آقای گل لیگ برتر بچه محل هستند!
شهریار مغانلو و افسانه چترنور که در طول فصل گذشته عنوان خانم و آقای گلی رقابت‌های فوتبال ایران را از آن خود کردند، هر دو متولد استان زنجان هستند!

به گزارش حاشیه ورزش

لیگ بیست و دوم در حالی روز گذشته با قهرمانی سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید که در پایان این لیگ، شهریار مغانلو، مهاجم تیم سپاهان، با ثبت 13 گل، عنوان آقای گلی رقابت‌ها را از آن خود کرد. این درحالی است که در اسفند ماه سال گذشته نیز لیگ پانزدهم فوتبال زنان ایران با قهرمانی خاتون بم به پایان رسید و در آن مسابقات هم افسانه چترنور، مهاجم تیم شهرداری سیرجان با به ثمر رساندن 24 گل عنوان خانم گلی را از رقیب خود یعنی زهرا قنبری ربود. اما نکته جالب توجه در خصوص شهریار مغانلو و افسانه چترنور این است که هر دو اصالتا اهل زنجان هستند و در فوتبال ایران می‌درخشند.

افسانه چترنور در همین خصوص به خبرنگار “ورزش سه” گفت: من و آقای مغانلو اهل زنجان هستیم و من خیلی خوشحالم که این افتخار را برای شهر خودمان به دست آوردیم، اما چه فایده که این استان نه در بخش زنان و نه در بخش مردان تیم‌داری نمی‌کند و استعدادهای این شهر باید به استان‌های دیگر سفر کنند.

او ادامه داد: چندی پیش با استاندار شهر زنجان ملاقات داشتم و به ایشان هم گفتم که حیف است، این استان مملو از استعدادهای زن و مرد است و باید از این ظرفیت استفاده کرد. در این استان ما حتی زمین چمن مناسب برای تمرین نداریم من خودم نمی‌‌توانستم تمرین مناسبی در شهر خودم داشته باشم که این موضوع واقعا بد است و باید به حال آن فکری شود.