خانه تکانی تیم رم در تابستان
خانه تکانی تیم رم در تابستان
سخنان تند ژوزه مورینیو پس از باخت رم به اینتر ممکن است نشان دهنده یک خانه تکانی در تابستان برای این تیم باشد.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از فوتبال ایتالیا، سرمربی پرتغالی پس از شکست مقابل نراتزوری صراحتاً تیم خود را به کمبود شخصیت متهم کرد، اما علیرغم تاثیری که این موضوع در رختکن ایجاد کرده است، مدیریت باشگاه کاملاً از سرمربی سابق اینتر و پورتو حمایت می کند.

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، پنج بازیکن ممکن است در تابستان امسال رم را ترک کنند تا پروژه مورینیو را پیش ببرند. دو بازیکن اول جوردن ورتوت و راجر ایبانز هستند، دو بازیکنی که قبلاً از نظر مربی سابق چلسی از ترکیب دور شدند. همین امر را می توان در مورد ماتیاس وینا نیز گفت، که بدون شک جای خود را در ترکیب در صورت آماده شدن لئوناردو اسپیناتزولا از دست خواهد داد.

همچنین قرارداد هنریک مخیتاریان با جالوروسی در پایان این فصل به پایان می رسد و علیرغم اینکه او در حال حاضر یکی از خوش فرم ترین بازیکنان آنهاست، آنها قصد ندارند قرارداد او را تمدید کنند.

نیکولو زانیولو فوروارد ۲۲ ساله ایتالیایی بدون شک توجه تعدادی از باشگاه های برتر را به خود جلب خواهد کرد و رم ممکن است با یک پیشنهاد جذاب وسوسه شود.

مورینیو به صراحت اعلام کرد که هم او و هم مدیریت باشگاه آماده هستند تا هر کاری که لازم است برای بهبود تیم انجام دهند. او هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: هدف ما همیشه بهبود تیم است.