خان‌محمدی: از دست دادن موقعیت گل کار تیم را سخت می‌کند
خان‌محمدی: از دست دادن موقعیت گل کار تیم را سخت می‌کند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وقتی این تیم فرصت گلزنی از دست می‌دهد استرس در تیم بیشتر می‌شود.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره پیروزی پرسپولیس برابر مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم اما مس رفسنجان بازی بسته‌ای مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت. آنها آمده بودند که یک امتیاز بگیرند و این موضوع کار پرسپولیس را سخت کرده بود. با این حال پرسپولیس از کناره‌ها به خوبی کار کرد و فرصت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کرد.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار موقعیت‌های زیادی را از دست داد و همین امر موجب شده بود که فشار روی بازیکنان بیشتر شود. وقتی تیمی نمی‌تواند فرصت گلزنی را به گل تبدیل کند، کار برای تیم سخت تر می‌شود چون بازیکنان با استرس بیشتری بازی را دنبال می‌کنند.

او همچنین گفت: وقتی پرسپولیس متوجه شد نمی‌تواند از کناره‌ها به گل برسد، تغییر تاکتیک داد تا با استفاده از عمق دفاع حریف به گل برسد. همین اتفاق هم رخ داد چون با یک تعویض طلایی پرسپولیس به گل رسید. این پیروزی و سه امتیاز برای پرسپولیس بسیار مهم بود که به دست آمد.

خان‌محمدی درباره اینکه عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو در این دیدار موفق نبودند هم گفت: پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و الان اگر یک بازی را از دست بدهد، از کورس جا می‌ماند. همین باعث شده که تیم و مهاجمان با استرس کار کنند. با این حال امیدوارم پرسپولیس تا انتهای فصل بتواند به روند بردهای خود ادامه دهد و به قهرمانی برسد.

او درباره اینکه آیا نبود رادوشوویچ روی عملکرد پرسپولیس تاثیر خواهد گذاشت یا خیر هم گفت: به هر حال این موضوع باید مدیریت شود. من امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.