خداحافظی بهترین گلزن هاکی آسیا از تیم ملی
خداحافظی بهترین گلزن هاکی آسیا از تیم ملی
بهتزین گلزن هاکی آسیا و جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: با وجود این که تا ۴۰ سالگی می‌توانم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم، اما به دلیل بی‌مهری‌ها ترجیح می‌دهم دیگر در هاکی نباشم.

 

به گزارش حاشیه ورزش

رضا نوروززاده درباره علت خداحافظی‌اش از تیم ملی هاکی، اظهار کرد: هر چند تا ۴۰ سالگی می‌توانم در تیم ملی هاکی بازی کنم، اما به دلیل بی مهری مسئولان ورزش دیگر دوست ندارم در این رشته به صورت حرفه‌ای فعالیتی داشته باشم، البته در حال حاضر به عنوان لژیونر ۶ سال است که در یکی از تیم‌های باشگاهی ترکیه بازی می‌کنم و با خداحافظی از تیم ملی در آینده تمرکزم را بیشتر معطوف این تیم خواهم کرد.

وی گفت: با وجود این که در ۲۲ بهمن موفق به شکست تیم آمریکا در مرحله رده‌بندی شدیم و در جایگاه سوم قرار گرفتیم، انتظار داشتیم حداقل در فرودگاه مورد استقبال مسئولان ورزش قرار می‌گرفتیم و ارزش کار بازیکنان نادیده گرفته نمی‌شد.

بهترین گلزن هاکی آسیا و جهان درباره میزان پاداش سفیر ایران به بازیکنان برای شکست آمریکا در جام جهانی آفریقای جنوبی، افزود: سفیر ایران در آفریقای جنوبی ۸۰۰ یورو به بازیکنان پاداش داد در حالی که مسئولان ورزش کشورمان حتی به استقبال تیم نیامدند.

نوروززاده خاطرنشان کرد: با وجود این که ۸ دوره قهرمان آسیا و ۶ دوره آقای گل شدم با داشتن ۳۳ سال سن هنوز نتوانسته‌ام جایی استخدام شوم، واقعا نمی‌دانم بعد از خداحافظی از تیم ملی باید دنبال چه کاری بروم و در کجا مشغول کار شوم.

وی همچنین در ارزیابی از سطح مسابقات جام جهانی آفریقای جنوبی، اظهار کرد: سطح این دوره از مسابقات نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار بالاتر بود و اکثر تیم‌ها از جمله آمریکا و آفریقا که دوره قبل عملکرد ضعیفی داشتند، این دوره با آمادگی بالایی در مسابقات شرکت کرده بودند و شکست این دو تیم به راحتی امکانپذیر نبود. البته تیم ما در شرایطی در جام جهانی آفریقای جنوبی شرکت کردیم که از نظر امکانات شرایط سختی داشتیم و تنها با حضور در ۴ مرحله اردوی تدارکاتی از هیچ بازی دوستانه برون مرزی برخوردار نبودیم، در حالی که سایر تیم‌ها مرتب در مسابقات و اردوهای برون مرزی حضور داشتند.

بهترین هاکی‌باز سالنی آسیا در پایان خاطرنشان کرد: هاکی رشته مظلومی است و مسئولان دیدی که به سایر رشته‌های ورزشی دارند را متاسفانه به این رشته ندارند.