خداحافظی سادیو مانه با بازیکنان لیورپول؟
خداحافظی سادیو مانه با بازیکنان لیورپول؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رفتن سادیو مانه از لیورپول روز به روز بیشتر از قبل می‌شود و به نظر او خروجی بزرگ تابستان از آنفیلد است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی ساکر، سادیو مانه تابستان امسال لیورپول را ترک خواهد کرد. او پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنان لیورپول خداحافظی کرد. فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار متخصص در بازار نقل و انتقالات از طریق شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد او برای فصل آینده تیمش را عوض می‌کند.

مانه مورد علاقه بایرن مونیخ است اما هنوز چیزی مشخص نشده است. بایرن مونیخ در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. بایرن به دنبال تقویت خط حمله خود در تابستان است. سادیو مانه بازیکنی است که باواریایی‌ها امیدوار به جذب او در تابستان هستند. سادیو مانه از زمان پیوستن به آنفیلد در سال ۲۰۱۶ در فرم خوبی بوده است. یکی دیگر از تیم هایی که شایعه شده به جذب این مهاجم علاقه مند است، رئال مادرید است که از جذب کیلیان ام باپه ناامید شده است و به دنبال مهاجم دیگری است.

بایرنی‌ها برای جذب مانه رقم ۳۰ میلیون یورویی به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند. این در حالی است که آنها برای فروش گنابری ۴۰ میلیون یورو می‌خواهند.

مانه از سال ۲۰۱۶ در آنفیلد رود بازی می کند، زمانی که از ساوتهمپتون با مبلغی در حدود ۴۱ میلیون یورو به لیورپول پیوست و از آن زمان تاکنون ۲۶۸ بازی برای قرمزها انجام داده و ۱۲۰ گل به ثمر رسانده است.

استیون جرارد، اسطوره لیورپول اعتقاد دارد که مانه در آنفیلد می‌ماند. سرمربی فعلی استون ویلا به بی تی اسپورت گفت، محمد صلاح، هم‌تیمی مانه، قبلا گفته که سادیو مانه در این تیم می ماند. می دانم که سر و صدایی پیرامون رفتن مانه به راه افتاده اما آنها چرا باید لیورپول را ترک کنند در حالی که می دانند در این تیم بهترین شرایط را دارند؟