خداحافظی من از تیم ملی احساسی نبود
خداحافظی من از تیم ملی احساسی نبود
سعید معروف می‌گوید که خداحافظی‌اش از تیم ملی والیبال احساسی نبوده بلکه از مدت‌ها پیش همه جوانب آن را در نظر گرفته بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش، پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک صحبت‌هایی از خداحافظی باتجربه‌های تیم به گوش رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک بازماند تا ایران در این رقابت‌ها ناکام باشد.

پس از ناکام بودن تیم ملی والیبال ایران، سعید معروف کاپیتان تیم ملی با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

پس از خداحافظی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که معروف می‌تواند دوباره به تیم ملی باز گردد و به والیبال ایران کمک کند. بسیاری خداحافظی معروف را احساسی دانستند اما کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار پستی اعلام کرد که که خداحافظی‌اش از تیم ملی احساسی نبوده است. معروف نوشت:

“سلام به همه عزیزان
بعد از چند هفته از آخرین بازی های ملی لازم دانستم چند نکته را به علاقه مندان والیبال توضیح دهم.
این اطمینان را به همه عزیزان می‌دهم که تصمیم بنده در مورد خداحافظی از بازی‌های ملی نه تنها احساسی نبوده بلکه از مدت‌ها پیش همه جوانب آن در نظر گرفته شده و در نهایت عملی شد هر چند که به هیچ عنوان تصمیم راحتی برایم نبود.
تمام این سال‌ها تلاشم بر این بود که نماینده خوبی برای کشورم و مردم عزیزم بوده باشم که با توجه به پیام‌های سرشار از محبتی که از شما دریافت کردم، یقین دارم که نمره قبولی از شما گرفته‌ام.
کاش‌ می‌توانستم که تمامی این سال‌ها را برایتان خلاصه کنم ولی بعید می‌دانم ممکن باشد که بیست سال فعالیت ورزشی در رده‌های مختلف سنی را، در چند خط نوشت.
عشق به والیبال به قدری بود که به تنهایی بتواند سختی مسیر این چند سال رو کمتر کرده و من را خوشحال نگه دارد ولی مهمتر از همه این‌ها عشقی بود که شما مردم عزیز به والیبال دادید و چنان انگیزه‌ای ایجاد کردید که باعث شده فقط و فقط به خوبی‌ها و لذت‌های این مسیر فکر کنم و بتوانم سال‌ها با خاطراتی که ساختید زندگی کنم.
در نهایت به خاطر وقت آزاد بیشتری که نصیبم شده، ترجیح دادم که همزمان با بازی در تیم‌های باشگاهی، فعالیتم در زمینه‌های مختلف والیبال را ادامه دهم چون به هیچ عنوان قصد ندارم از والیبال جدا باشم.

دست همه عزیزانی که همیشه حامی‌ بنده بودند رو می‌بوسم و قدردانتان خواهم بود. “