خدایا! این کابوس را زودتر تمام کن!
خدایا! این کابوس را زودتر تمام کن!
هافبک نساجی برای پایان هفته های کابوس‌وار تیمش لحظه شماری می‌کند.

نساجی و هوادار با تساوی یک بر یک بازی شان را به اتمام رساندند.

مهرداد عبدی هافبک نساجی که نمایش خوبی در این دیدار داشت و با دوندگی زیاد به تیمش کمک کرد ، در این مورد به خبرنگار ما گفت: از طرف ما بازی خوبی نبود و نیمه اول گل دریافت کردیم نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و همینکه نباختیم خدا را شکر. ما ۱۴ هفته خیلی بد را داشتیم جا دارد از هوادران که همیشه برای ما سنگ تمام می‌گذارند تشکر کنم. هر بازی که در وطنی هستیم ورزشگاه را پر می کنند ما نتوانستیم نتایج دلخواهشان را بگیریم ولی امیدوارم در دو بازی آینده و حذفی نتایج خوبی بگیریم و خوشحالشان کنیم.

وی در مورد صحنه هند پورقاز که منجر به گرفتن پنالتی برای نساجی شد، ادامه داد: من کارشناسی اش را ندیدم ولی در زمین نزدیک بودم و توپ به دست پورقاز خورد و فکر می کنم پنالتی درست بود.
این بازیکن در خصوص پیروز نشدن نساجی در ۱۳ هفته اخیر لیگ برتر گفت: ما ۱۳ هفته خیلی بد را داشتیم و نتوانستیم ببریم. با تراکتور و پرسپولیس بازی داریم. انشاالله بتوانیم سربلند از این بازی‌ها بیرون بیاییم ‌و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. من فقط لحظه شماری می‌کنم که این هفته های کابوس‌وار زودتر تمام شود.

هافبک نساجی با اشاره به هدفشان برای تکرار قهرمانی حذفی گفت: حذفی جامی است که شرایطش فرق می کند. پارسال قهرمان شدیم و امسال تلاش می کنیم به آن عنوان دست پیدا کنیم با تیم خوب استقلال بازی داریم اول باید از لیگ سربلند بیرون بیاییم و بعد به حذفی فکر کنیم.

وی در مورد دیدار این هفته نظرش را اینگونه بیان کرد: تراکتور هوادران خیلی خوبی دارد که همیشه از تیمشان حمایت می کنند. تراکتور فرم ایده آلی دارد. انشاالله ما دست پر از این بلزی بیرون بیاییم.