خرید جدید نکونام از راه رسید
خرید جدید نکونام از راه رسید

به گزارش حاشیه ورزش،تمرینات استقلال بعد از بازی دوستانه با امیدها جدی تر می شود و با توجه به انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه به طور حتم بازیکنان جدید هم به تیم اضافه می شوند.جواد نکونام برای خط دروازه هنوز موفق نشده بازیکن جدیدی جذب کند. آنطور که از شواهد امر پیداست او […]

به گزارش حاشیه ورزش،تمرینات استقلال بعد از بازی دوستانه با امیدها جدی تر می شود و با توجه به انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه به طور حتم بازیکنان جدید هم به تیم اضافه می شوند.جواد نکونام برای خط دروازه هنوز موفق نشده بازیکن جدیدی جذب کند. آنطور که از شواهد امر پیداست او با بازگشت حسین حسینی به اردوی تیمش موافق است.

با حضور حسینی، دغدغه های جواد نکونام در خط دروازه کاهش پیدا خواهد کرد. به خصوص که محمد رضا خالد آبادی دروازه بان فیکس تیم هوادار در فصل گذشته و مرد شماره ی یک تیم امید هم به اردوی آبی ها اضافه خواهد شد.
با این وضعیت از بین علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر یکی باید اردوی استقلال را ترک کند. به این خاطر که در این صورت جمع گلرهای استقلال به ۴ دروازه بان خواهد رسید.

البته استقلال بعد از نهایی کردن قرارداد حسینی و محمد رضا خالدآبادی و انتخاب یک دروازه بان میان علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر، یک گلر از تیم امید هم به جمع خود اضافه خواهد کرد.

منبع :صدآنلاین