خشم رونالدو از توقف النصر و گل مردود
خشم رونالدو از توقف النصر و گل مردود
فوق ستاره تیم فوتبال النصر نتوانست ناراحتی خود را نسبت به تساوی تیمش و همچنین گل زیبایی که وارد دروازه الشباب کرد، پنهان کند.

به گزارش حاشیه ورزش مسابقات فوتبال جام قهرمانان باشگاه‌های عربی طی دو روز گذشته در کشور عربستان آغاز شده که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم‌های النصر و الشباب عربستان شب گذشته (جمعه) به تساوی صفر – صفر رسیدند.

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم النصر، این مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرد و از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. ستاره پرتغالی النصر در دقیقه 75 گل زیبایی به ثمر رساند، اما این گل به‌خاطر قرار گرفتن رونالدو در موقعیت آفساید رد شد که خشم بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان را به دنبال داشت.

برنده پنج توپ طلا تا بعد از پایان بازی نتوانست عصبانیت خود نسبت به گل مردود و نیز توقف تیمش را پنهان کند. رونالدو زمین ورزشگاه ملک فهد را با خشم ترک کرد و هنگامی که فیلمبرداران قصد ثبت واکنش او را داشتند، مقداری آب از بطری آب معدنی خود به سوی آنها ریخت.

چهار تیم از عربستان، سه نماینده از تونس، دو تیم از مراکش و یک نماینده از کشورهای عراق، قطر، لیبی، مصر،  الجزایر، کویت و امارات در این دوره از رقابت‌های فوتبال جام قهرمانان باشگاه‌های عربی شرکت کرده‌اند.

منبع : تسنیم 

 

  • منبع خبر : ایسنا