خشم سرمربی دورتموند از داور: VAR را ببین!
خشم سرمربی دورتموند از داور: VAR را ببین!
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در پایان بازی با بوخوم تاکید کرد که داور دو پنالتی واضح برای تیمش نگرفته است.

به گزارش حاشیه ورزش

دورتموند امشب مقابل بوخوم با تساوی 1-1 متوقف شد تا بایرن مونیخ در صورت پیروزی مقابل هرتابرلین در روز یکشنبه بار دیگر به صدر جدول بوندس لیگا صعود کند. در شبی که شاگردان ادین ترزیچ به راحتی لگد به بخت قهرمانی خود زدند، تصمیمات بحث برانگیز داور هم بسیار تعیین کننده بود.

تنها 5 دقیقه از بازی گذشته بود که بوخوم دروازه دورتموند را باز کرد. ادین ترزیچ در پایان بازی امشب از همین صحنه به عنوان اولین اشتباه تاثیر گذار داور یاد کرد:
“به محض اینکه گل به ثمر رسید به سمت داور رفتم. یک ضربه واضح از پشت به امره جان وارد شد و درخواست من فقط این بود که داور صحنه را بازبینی کند اما این خواسته رد شد!”

در دقیقه 65 صحنه جنجالی دیگری را شاهد بودیم که طی آن سوارز با یک خطای آشکار آدیمی را داخل محوطه جریمه نقش بر زمین کرد اما داور نه پنالتی اعلام کرد و نه تصمیمی برای بازبینی صحنه در VAR داشت.

در آخرین دقایق بازی هم گل متس هوملس به نشانه آفساید مردود اعلام شد اما لحظاتی قبل از آن توپ داخل محوطه جریمه به دست ماسوویچ خورد که داور در عین ناباوری بازهم اعتقادی به پنالتی نداشت و از VAR هم کمک نگرفت تا ترزیچ را تا حد جنون عصبانی کند.

سرمربی دورتموند که به خاطر اعتراضات شدید بالاخره از داور کارت زرد دریافت کرد در مورد این دو صحنه جنجالی هم گفت: “فکر می کنم خیلی واضح بود و نیاز به توضیح زیادی وجود ندارد!