خطای سبک هم پنالتی است
خطای سبک هم پنالتی است
خطای مدافع لوکوموتیو روی سردار آزمون سبک بوده است و داور نباید به سود تیم زنیت پنالتی اعلام می کرد. این اظهار نظر برخی از بازیکنان لوکوتیمو در پایان بازی است.

به گزارش “حاشیه ورزش”، البته یکی دو کارشناس داوری در لیگ برتر روسیه هم به این موضوع اشاره کردند. این بازی حساس از هفته چهارم لیگ برتر روسیه با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت و گل تیم زنیت از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. با این توضیح که زنیت دقایق زیادی از نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد.

 

اما سردار آزمون در پاسخ به سوالات خبرنگاران از تصمیم داور در بازی با لوکوموتیو دفاع کرد و گفت: ما فوتبال بازی می‌کنیم و چیزی به عنوان برخورد سبک و سطحی وجود ندارد. برخورد با من انجام شد و روی زمین افتادم. این هم یک ضربه پنالتی بود.

 

سردار آزمون هم چنین در مورد بازی و نتیجه ای که رقم خورد به خبرنگاران گفت: نمی‌توانم بگویم که از این نتیجه خوشحالیم، زیرا بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. متاسفانه این‌گونه پیش نرفت و تمرکزمان را از دست دادیم. ما در این بازی خارج از خانه یک امتیاز گرفتیم اما می‌توانستیم برنده شویم. سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم.

 

سردار آزمون در فصل جدید لیگ برتر روسیه چهارمین بازی خود را برای زنیت انجام داده است. میانگین گل زده او در هر بازی یک گل است که آمار قابل توجهی به حساب می آید. او هم چنین یک پنالتی برای زنیت گرفته است. به نظر می رسد با این عملکرد سماک سرمربی زنیت به هیچ وجه راضی به جدایی سردار آزمون از ترکیب تیمش نباشد.