خطر حذف آبی‌ها توسط گزینه دستیاری ساپینتو
خطر حذف آبی‌ها توسط گزینه دستیاری ساپینتو
امید روانخواه در روزهای ابتدایی حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود.

به گزارش حاشیه ورزش

طبق توافق باشگاه استقلال با ریکاردو ساپینتو قرار بر این بود تا این مربی پرتغالی یک دستیار ایرانی جوان در کادر فنی خود داشته باشد و در این بین از رضا عنایتی، خسرو حیدری، مجتبی جباری، آرش برهانی و امید روانخواه صحبت به میان آمد.
با این حال پس از چند هفته سرانجام خسرو حیدری به عنوان گزینه ایرانی به کادر فنی استقلال وارد شد و طی ماه‌های اخیر توانسته ارتباط خوبی هم با ریکاردو ساپینتو داشته باشد.
روانخواه که فصل گذشته در سایپا حضور داشت، فصل جدید را بدون تیم آغاز کرد و سپس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان انتخاب شد. این مربی جوان که علاقه ویژه‌ای به استفاده از سبک‌های مدرن فوتبال در روش بازی‌ تیم‌هایش دارد، تا ساعاتی دیگر این فرصت را دارد، تا نام خود را یکبار دیگر بر سر زبان‌ها بیندازد؛ البته که خود این مربی هم به خوبی می‌داند برای انجام این ماموریت چه کار دشواری را در پیش دارد.
گفتنی است پارس جنوبی جم به رهبری روانخواه موفق شد در آخرین دیدار برابر استقلال ملاثانی اولین پیروزی‌اش را به عنوان سرمربی پارس جنوبی جم پس از چند هفته حضور در راس کادر فنی این تیم جشن بگیرد و حالا امیدوار است این موفقیت در بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر استقلال در ورزشگاه تختی جم هم ادامه پیدا کند.