خط و نشان پاسور تیم‌ ملی برای رقبای قدرتمند ایران
خط و نشان پاسور تیم‌ ملی برای رقبای قدرتمند ایران
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انگیزه جوان‌ها و توصیه‌های «سید» که به تیم اضافه شده، کمک می‌کند، روند رو به رشدی داشته باشیم.

به گزارش حاشیه ورزش

لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خرداد ماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی ایران امروز (دوشنبه هشتم خرداد) آخرین تمرین خود را پشت سر گذاشت و این تمرین با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

محمدطاهر وادی در جمع خبرنگاران گفت: تمریناتمان را به خوبی شروع کردیم. از نظر آمادگی بدنی نسبت به سال گذشته یک قدم جلو هستیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم. انگیزه جوان‌ها و توصیه‌های «سید» که به تیم اضافه شده، کمک می‌کند، روند رو به رشدی داشته باشیم.

وادی افزود: تجربه نشان داده تیم ایران مقابل تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کند و تلاش می‌کنیم تا لیگ ملت‌ها را با پیروزی شروع کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا دو ماه است که تمرین می‌کنیم اما هیچ کدام از مسئولان عالی رتبه کشوری سری به ما نزدند. این تیم مسابقات لیگ ملت‌ها را پیش ‌رو دارد و بعد از آن رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار می‌شود. تیم ملی به حمایت بیشتری احتیاج دارد. فقط دکتر داورزنی سر تمرین می‌آید و ایشان هم با بودجه محدود فدراسیون تمام تلاششان را انجام می‌دهند. ما باید سفرهای طولانی به ژاپن، هلند و آمریکا داشته باشیم و سوار شدن بازیکن د‌و متری به هواپیمای اکونومی به بازیکن بسیار فشار می‌آورد و زمان زیادی می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برگردد. اگر مسئولان بتوانند کمک کنند تا پروازها بیزنس باشد بسیار کمک کننده است.