خمس: خیلی خوب بودیم و برنده شدیم
خمس: خیلی خوب بودیم و برنده شدیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد گفت: اساس بازی ما حفظ توپ است و امروز هم همین کار را انجام دادیم و برنده شدیم

به گزارش حاشیه ورزش ، پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با فولاد که با برتری ۲ بر صفر تیمش همراه بود اظهار کرد: خمس: امروز تیم خیلی خوب کار کرد و به همین دلیل برنده شدیم. در واقع اساس بازی ما حفظ توپ است و امروز هم همین کار را انجام دادیم و برنده شدیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار حاشیه ورزش مبنی بر اینکه تیمش از ۱۲ شوت، ۴ توپ در چارچوب داشته و دو گل به ثمر رسانده است و گل‌های زده تیمش در قیاس با موقعیت‌های ایجاد شده در بازی های اخیر کم بوده است و آیا این تیم به مهاجم نوک نیازمند است؟ گفت: الان زمان این نیست که به این فکر کنم که چه بازیکنی می‌تواند جذب شود. اکنون باید بازیکنان را دوست داشته باشیم و از آنها حمایت کنیم.

خمس در پاسخ به این سوال که چرا ترکیب تیم در هر بازی تغییر می‌کند و آیا ترکیب این بازی را در بازی آتی حفظ خواهد کرد؟ گفت: در واقع جوابم منفی است؛ نباید ۱۱ نفر فکر کنند که هر اتفاقی بیفتد بازی می‌کنند. من بر اساس تمرین و فرصتی که به آنها داده می‌شود استفاده کنند و نمی‌توان گفت همین ترکیب خواهد بود.

او در خصوص آمادگی مهدی حسینی و اینکه آیا در بازی‌های آینده او را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد یا خیر؟ گفت: قضیه این نیست که با یک بازی خوب یا بد بازیکنی را در ترکیب قرار دهیم. حسینی امروز خودش را ثابت کرد و پاداشش ماندن در ترکیب است اما اگر به یک بازی نگاه کنیم درست نیست. من معمولا به عملکرد بازیکنان در طول هفته نگاه می‌کنم و بر آن اساس بازیکن را در ترکیب قرار می‌دهم.

او در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم پیامی به هواداران بدهم. ما همیشه به نظر هواداران احترام می‌گذاریم ولی نیاز داریم از کل تیم و همه بازیکنان حمایت کنند. همه بازیکنان را دوست داشته باشند و در شرایط سخت باز هم ثابت کنند که متفاوت هستند. جو امروز استادیوم را دوست نداشتم. بازیکنان تراکتور لایق تمام محبت‌های دنیا هستند. باز هم تکرار می‌کنم به نظر هواداران احترام می‌گذارم و به بازیکنان افتخار می‌کنم.

  • منبع خبر : ایسنا