خنده ژنرال در آزادی: عادتی که حسرت می‌شود
خنده ژنرال در آزادی: عادتی که حسرت می‌شود
از هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم که سپاهان موفق شد با امیر قلعه‌نویی پرسپولیس را در آزادی شکست دهد، این مربی دیگر در ورزشگاهی که خانه خودش می‌داند، طعم پیروزی را نچشیده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، پیش‌تر در دیدار رفت لیگ هجدهم امیر قلعه‌نویی موفق شده بود با تک گل استنلی‌ کی‌روش روی پاس سعید آقایی استقلال را در ورزشگاه آزادی در دوران وینفرد شفر شکست دهد، اما پس از این مسابقه همواره اتفاقات مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال ایران رنگ خوشی را در ورزشگاه آزادی نبیند. اتفاقاتی نظیر گل دقیقه 97 پاتوسی یا پنالتی بحث‌برانگیز روز گذشته…

بازی برگشت لیگ نوزدهم برابر استقلال و دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در لیگ نوزدهم، قلعه‌نویی را مجبور کرد برای اولین مرتبه تصمیم به استعفا بگیرد و چند هفته پیش از پایان مسابقات از سپاهان کناره‌گیری کرد.
در سیرجان هم با وجود اینکه امیر قلعه‌نویی و استقلال بارها با هم مصاف داشته‌اند، در هیچ یک از این رقابت‌ها شرایط به سود مربی سابق آبی‌ها که با این تیم سه مرتبه در لیگ برتر و دوبار در جام حذفی قهرمان شده، نچرخیده و او فقط یک بار طی این مدت موفق به کسب تساوی برابر استقلال شده، که آن مسابقه هم به دلیل استفاده از اریک بایناما سه بر صفر اعلام شد.
پس از ماجراهای بازی رفت فصل جاری، امیر قلعه‌نویی و شاگردانش با تمام توان به ورزشگاه آزادی آمده بودند و عزم‌شان برای کسب اولین پیروزی برابر استقلال جزم بود. تا دقیقه 90 هم اوضاع بر وفق مراد ژنرال سابق آبی‌ها بود، اما به یک باره شرایط عوض شد و دو گل میرزایی و یامگا پیروزی را در وقت‌های اضافی از گل‌گهر گرفت.
قلعه‌نویی البته در اکثر دقایقی که روز گذشته بازیکنان دو تیم درگیر حاشیه بودند و گل‌گهری‌ها تلاش می‌کردند، بنیادی‌فر را متقاعد به برگرداندن پنالتی کنند، منفعل‌تر از همیشه دیده شد. او در کنار خط ایستاده بود و با لبخند تلخی اتفاقات مسابقه را فقط دنبال می‌کرد، گاهی دستانش را در جیبش می‌برد، گاهی از شدت ناراحتی دستی به پیشانی می‌کشید و گاهی هم دو دستش را پشت بدن می‌برد…