خواهش هواداران نراتزوری از لوکاکو: به چلسی نرو
خواهش هواداران نراتزوری از لوکاکو: به چلسی نرو

به گزارش حاشیه ورزش، اکثر هواداران اینتر نمی خواهند روملو لوکاکو از باشگاه جدا شود، بنابراین با کامنت های متعدد خطاب به او و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های مهاجم بلژیکی ، از آنها خواسته اند تا انتقال به چلسی را نپذیرند. گفته می شود آبی های لندن، 10 سال پس از جذب او از […]

به گزارش حاشیه ورزش، اکثر هواداران اینتر نمی خواهند روملو لوکاکو از باشگاه جدا شود، بنابراین با کامنت های متعدد خطاب به او و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های مهاجم بلژیکی ، از آنها خواسته اند تا انتقال به چلسی را نپذیرند.

گفته می شود آبی های لندن، 10 سال پس از جذب او از اندرلخت، در حال مذاکره با اینتر برای بازگرداندن لوکاکو به استمفوردبریج هستند.

قهرمانان سری آ پیش از این پیشنهاد 100 میلیون یورویی به علاوه مارکوس آلونسو را از سوی چلسی رد کرده اند، اما انتظار دارند آبی‌ها با پیشنهادی بهتر بار دیگر به سراغ آنها بیایند.

بر اساس گزارشات متعدد در ایتالیا و انگلیس، اینتر در صورت دریافت پیشنهادی بیش از 120 میلیون یورو فروش لوکاکو را در نظر خواهد گرفت.

در همین حال هواداران اینتر سعی دارند تا لوکاکو را متقاعد کنند که تیم سیاه و آبی میلان را ترک نکند و به لندن بازنگردد.

هزاران نفر از آنها به آخرین پستی که لوکاکو در توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشت پاسخ دادند.

لوکاکوی 28 ساله تصویری از خود در میلان را در تاریخ 1 آگوست به اشتراک گذاشت.

مدیر برنامه های او، فدریکو پاستورلو، نیز با ایموجی قلبی به این پست پاسخ داده است و تقریباً 100 طرفدار اینتر متوجه او شده اند و به پاستورلو پیام داده و از او خواسته اند تا بازگشت بازیکن خود به استمفوردبریج را رد کند.

در ماه ژوئن پاستورلو گفته بود که لوکاکو در اینتر خوشحال است و قصد ندارد استادیوم جوزپه مه آتزا را ترک کند.

  • منبع خبر : ورزش سه