خودم را با رونالدو مقایسه نمی کنم
خودم را با رونالدو مقایسه نمی کنم
مهاجم بلژیکی عنوان کرد به دنبال کسب رکورد نیست و تنها کسب جام برای او اهمیت دارد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از استاندارد، روملو لوکاکو مهاجم چلسی از بازگشت کریستیانو رونالدو به لیگ برتر خوشحال است اما هرگز سابقه خود را با مهاجم منچستریونایتد مقایسه نمی کند.

رونالدو در همان هفته ای که بازگشت شوکه کننده ای به یونایتد داشت، روز چهارشنبه با تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ فوتبال بین المللی مردان تاریخ ساز شد و از رکورد قبلی علی دایی با ۱۰۹ گل فاصله گرفت.

۱۱۱ گل بین المللی ۵ بار برنده توپ طلا از ۱۸۰ بازی انجام شده است که به طور متوسط ​​۰.۶۲ گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

این در حالی است که روملو لوکاکو ۲۸ ساله ۶۶ بار در ۹۹ بازی برای بلژیک در همه مسابقات گلزنی کرده است و میانگین گل بهتری دارد.

در حالی که لوکاکو هنوز زمان زیادی برای کنار گذاشتن آمار رو به رشد رونالدو در اختیار دارد، مهاجم پرکار علاقه ای به افتخارات فردی ندارد.

او شنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقدماتی بلژیک مقابل جمهوری چک گفت: تعداد گل ها را در نظر ندارم، تنها چیزی که برایم جالب است کسب جام ها است. هرگز خود را با رونالدو مقایسه نمی کنم. او یکی از سه بازیکن برتر تمام دوران است. افتخار می کنم که مقابل او بازی کرده ام و بازگشت او به فوتبال انگلیس خوب است.

چهل و نه گل ملی لوکاکو در ۴۷ بازی اخیر او به ثمر رسیده است و ۲۰۱۴ پربارترین سال تقویمی او بود زیرا در ۱۴ بازی ۱۴ گل به ثمر رساند.