خودنمایی قهرمان کرواسی برای ایران
خودنمایی قهرمان کرواسی برای ایران
مدافع راست تیم ملی ایران پاس آخرین گل مقابل افغانستان را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

صادق محرمی در اولین بازی تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل روسیه وارد زمین شد و جای رامین رضاییان را گرفت، اما پس از آن در دیدار برابر کنیا و بازی دیروز با افغانستان در تورنمنت کافا جزء ۱۱ نفر اصلی بود که نمایش موثری هم ارائه داد.

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که پرافتخارترین لژیونر ایرانی محسوب می‌شود و در فصل اخیر نیز به قهرمانی در لیگ یک کرواسی دست یافت، در بهترین شرایط فنی و حضور ثابت در ترکیب باشگاهی به تیم ملی آمد و عملکرد خوب او کاری کرد تا قلعه‌نویی باز هم به این بازیکن اعتماد کند و جلوتر از رامین رضاییان او را به زمین بفرستد.

صادق محرمی در دیدار روز گذشته مقابل افغانستان دوندگی و تلاش زیادی در سمت راست خط دفاعی داشت و اجازه نفوذ به بازیکنان حریف را نداد و از سوی دیگر در فاز هجومی بارها با حضور موثرش خطرساز ظاهر شد و بالاخره توانست روی یکی از گل‌های تیم ملی ایفای نقش کند.

محرمی که در هفته‌های پایانی لیگ یک کرواسی نخستین گل تاریخ دوران فوتبال خود را برای دینامو زاگرب به ثمر رساند و پاس گل هم داد، دیروز هم پاس ششمین گل تیم ملی ایران مقابل افغانستان را با یک نفوذ تند و تیز از سمت راست محوطه جریمه و پاس کات‌بک به رضا اسدی داد تا نامش در پاسورهای این دیدار ثبت شود.