خوشحالی استیون جرارد از جذب هم تیمی قدیمی
خوشحالی استیون جرارد از جذب هم تیمی قدیمی
سرمربی استون ویلا از جذب کوتینیو ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از دیلی میرور، باشگاه بارسلونا جدایی فیلیپ کوتینیو از این تیم را تایید کرد. طبق اعلام آبی اناری‌ها کوتینیو تا پایان فصل و به صورت قرضی راهی استون ویلا شد تا بار دیگر در لیگ جزیره به میدان رود.

استیون جرارد با خوشحالی از خرید این بازیکن گفت: او یک فوتبالیست برجسته با رزومه کاری چشمگیر است. من قبلا از بازی با او لذت می‌بردم و می‌دانم که استون ویلا از کیفیت و تجربه او سود خواهد برد. حضور او به دلیل مصدومیت‌های زیادی در تیم ما و تورنمنت جام ملت‌های آفریقا بسیار ارزشمند خواهد بود. الان با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم و امیدوار هستیم با حضور این بازیکن در خط هافبک شرایط برای ما تغییر کند. بازی‌های زیادی تا پایان فصل داریم و مطمئن هستیم کوتینیو می‌تواند تاثیر زیادی روی تیم ما داشته باشد و بتواند باعث شود تا رتبه تیم ما در جدول رده بندی لیگ برتر بالا برود.

کوتینیو بعد از درخشش در لیورپول بود که راهی بارسلونا شد اما روزهای ناامید کننده‌ای را در آبی اناری‌ها تجربه کرد. او در بایرن مونیخ نیز حضور داشت و حالا فرصت بازی دوباره در لیگ برتر را دارد.

کوتینیو روز دوشنبه تست‌های پزشکی را با باشگاه ویلا پشت سر گذاشت و اکنون در فرانسه به سر می‌برد زیرا منتظر تکمیل پروسه مجوز کار خود است. هافبک پیشین اینتر قرار است روز چهارشنبه به تمرینات ملحق شود. ویلا در حال حاضر در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.