خیال لورکوزن راحت؛ ستاره‌ها جایی نمی‌روند
خیال لورکوزن راحت؛ ستاره‌ها جایی نمی‌روند
بایرلورکوزن هیچ تمایلی برای فروش فلورین ویرتس ندارد و این بازیکن فصل بعد هم در جمع لورکوزنی‌ها خواهد بود.

حاشیه ورزش:

بایر لورکوزن اعلام کرد فلورین ویرتس فروشی نیست. فرناندو کارو، مدیر باشگاه لورکوزن در مصاحبه با شبکه رادیویی Onda Cero گفت که این بازیکن ۱۰۰ درصد در لورکوزن خواهد ماند و به هیچ قیمتی فروخته نخواهد شد.

به گزارش اسپورت بازر، به نظر می‌رسد ژابی آلونسو نیز قصد دارد به دوران حضورش در لورکوزن ادامه دهد. علیرغم علاقه بایرن و لیورپول، این مربی جوان متعهد شده است حداقل برای فصل آینده نیز روی نیمکت مربیگری بایر لورکوزن بماند.

کارو با تاکید بر این‌که مربی اسپانیایی باعث بهتر شدن هر بازیکنی در تیم می‌شود، گفت: این واقعیت که ژابی آلونسو برای فصل بعد هم در تیم می‌ماند، انگیزه اضافی به بازیکنان تزریق کرده است. خیلی‌ها می‌خواهند لورکوزن را دوباره در لیگ قهرمانان اروپا ببینند.

علاوه بر ویرتس، دو مدافع کناری این تیم یعنی جرمی فریمپونگ و آلخاندرو گریمالدو نیز مورد توجه چندین تیم قرار دارند و باید دید ماندن آلونسو در لورکوزن باعث می‌شود تا ستاره های لورکوزن در تیم ماندنی شوند یا خیر.

ویرتس تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد. هانس یواخیم ویرتس، پدر و مشاور این بازیکن ۲۰ ساله، قبلاً یک ماه پیش در مورد آینده پسرش گفته بود: فلوریان تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و در تیم خواهد ماند.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن نیز ابراز خوش‌بینی کرد که این باشگاه مجبور نیست در تابستان با جدایی ستاره‌هایش کنار بیاید. ملی‌پوش پیشین لورکوزن اعلام کرد آن‌ها می‌خواهند ساختار تیم را حفظ کنند تا فصل آینده هم لورکوزن یک تیم پرستاره داشته باشد.

  • منبع خبر : ایسنا