داربی به پنالتی کشیده می‌شود
داربی به پنالتی کشیده می‌شود

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت خوب بازی نمی‌کنند اما در امر نتیجه‌گیری موفق عمل کردند. فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره داربی ۹۶ پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: همه داربی‌ها برای بازیکنان و کادر فنی […]

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت خوب بازی نمی‌کنند اما در امر نتیجه‌گیری موفق عمل کردند.

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره داربی ۹۶ پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: همه داربی‌ها برای بازیکنان و کادر فنی دو تیم مهم است. داربی برای استقلال چون شانس قهرمانی لیگ برتر را ازدست داده است، خیلی مهم است و با این پیروزی می‌تواند هواداران را راضی کند تا مسیر قهرمانی در جام حذفی هموارتر باشد. از طرفی پرسپولیس می‌خواهد رکورددار شود. در مجموع داربی‌ها با یکیدگر فرقی ندارد و داربی یک بازی خاص است که بازیکنان می‌خواهند خود را مقابل سرمربی تیم ملی نشان دهند و عملکرد موفقی از خودشان نشان دهند.

او درباره شرایط استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تا این‌جای کار خوب نتیجه گرفته است و با توجه به شرایط مدیریتی که به وجود آمده است و اختلافاتی که پیش آمده است، آبی‌ها توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. کار به جایی رسیده که مربی به بازیکنانش پاداش می‌دهد. استقلال خوب بازی نمی‌کند اما خوب نتیجه می‌ گیرد. البته مجیدی هم به نسبت سال گذشته پخته‌تر شده است. این بازی، بازی مرگ و زندگی است و باید استقلال خیلی با حوصله بازی کند و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقاط ضعف و قوت آبی‌پوشان گفت: نکته مثبت استقلال دروازه‌بانش است و از طرفی هم مهدی قایدی و شیخ دیاباته شرایط خوبی دارند. من فکر می‌کنم نقطه قوت استقلال در خط حمله است و فکر می‌کنم دفاع‌های وسط‌های استقلال هم باید روی‌شان بیش‌تر کار شود تا از این نقطه استقلال ضرر نکند. همیشه استقلال دفاع وسط‌های گردن کلفتی داشته است که در تیم ملی بازی می‌کردند اما الان شرایط مدافعان خیلی خوب نیست.

فلاحت‌زاده در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی گفت: این سری پیش‌بینی کردن سخت است. فکر می‌کنم این دفعه بازی به پنالتی کشیده می‌شود و با توجه به پنالتی‌زن‌ها و دروازه‌بانی که داریم، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و ما بازی را می‌بریم.