داورزنی: نمی‌شود در المپیک همه بازی‌ها را ببریم
داورزنی: نمی‌شود در المپیک همه بازی‌ها را ببریم
رییس فدراسیون والیبال گفت: در میدانی دشوار مثل المپیک نمی‌توانیم در همه مسابقات پیروز شویم.

به گزارش حاشیه ورزش، محمدرضا داورزنی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در المپیک توکیو اظهار داشت: کانادا خوب بازی کرد و روزش بود اما این بازی تمام شد و باید به فکر بازی ایتالیا و ژاپن باشیم.

وی ادامه داد: کانادا در ۲ بازی قبل اینقدر خوب نبود. در این بازی آنها سرویس و دریافت‌های خوبی داشتند. در مورد مسائل فنی ولادیمیر الکنو ‌و اعضای ‌کادر فنی باید  حرف بزنند اما در تورنمنتی مثل المپیک نباید همه بازی‌ها را ببریم. در همین گروه همه تیم‌ها شکست خورده‌اند. برخی می‌گویند بازیکنان ایران خسته بودند که اینگونه نیست، شرایط دهکده و استراحت برای همه یکسان است.

رییس فدراسیون والیبال عنوان کرد: ۲ بازی ما ۹ صبح بوده و این روی عملکردمان تاثیر منفی گذاشته است.

وی گفت: هدف ما حضور در جمع چهار تیم برتر است. المپیک میدانی سخت است و کسی برای باخت به اینجا نمی آید. از ۲۲۱ کشور دنیا ۱۲ کشور راهی توکیو شده‌اند تا قهرمان شوند و ایران هم دنبال همین شرایط است. امیدوارم بازیکنان به شرایط خوب خودشان برگردند.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

 

  • منبع خبر : ایرنا