داور می‌توانست یک پنالتی برای هوادار بگیرد
داور می‌توانست یک پنالتی برای هوادار بگیرد
بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت:صحنه حسین مرادمند را دیدم که توپ به دستش خورد و داور راحت می‌توانست برای‌مان پنالتی بگیرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، معین عباسیان بعد از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی پرتنشی بود و می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. استقلال تیم بزرگی است و قهرمان نیم فصل شد، با توجه به اینکه تمام نکات را کادر فنی گفته بودند اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود: یک مقدار مسئولیت پذیر نیستیم. خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم. نشان دادیم که مقابل تیم‌های  بزرگ و اکثر بازی‌ها خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه لازم را نمی‌گیریم. یک کم تیم جوانی هستیم و از نظر مسئولیت پذیری پایین هستیم. باید روی این مساله خیلی کار و تمرکزمان را بیشتر کنیم.

بازیکن هوادار در مورد اینکه صحنه‌های داوری عصبی‌تان کرد، گفت: من به عنوان کاپیتان باید با داور صحبت کنم. اینکه من صحبت کنم و الکی به من کارت می‌دهد صدرصد یکی  تعویض‌های سرمربی را می‌سوزاند. من به داور می‌گویم که کاپیتان هستم و باید حرف بزنم روی چه حسابی به من کارت می دهی؟!واقعا به نظرم می‌توانست بیشتر  دقت کند. نصف سوت‌ها را به آن سمت زد.

وی در مورد پنالتی استقلال عنوان کرد: پنالتی واقعا صحنه را ندیدم اما صحنه حسین مرادمند را دیدم که توپ به دستش خورد و راحت می‌توانست برای‌مان پنالتی بگیرد.آنجا هم یک بر یک بودیم راحت می‌توانستم برای‌مان پنالتی بگیرد اما چه بگویم دیگر؟