دایی برای دیدن رونالدو به هتل اسپیناس نرفت!
دایی برای دیدن رونالدو به هتل اسپیناس نرفت!
علی دایی با اتخاذ تصمیمی درست برخلاف خیلی‌ها برای دیدن و ملاقات فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان، عجله نکرد و به اعتبارخودش لطمه نزد.

حاشیه ورزش : علی دایی با اتخاذ تصمیمی درست برخلاف خیلی‌ها برای دیدن و ملاقات فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان، عجله نکرد و به اعتبارخودش لطمه نزد.

با توجه به بده‌بستان‌های اینستاگرامی آقای گل فعلی و آقای گل سابق و چندساله فوتبال جهان، تصور می‌شد علی دایی در تهران ملاقاتی با کریستیانو رونالدو داشته باشد. با این وجود شهریار فوتبال ایران به مانند یک شهریار و ستاره رفتار کرد و برای استقبال ویژه و مهمان‌نوازی پرهزینه راهی هتل اسپیناس نشد.

رضا درویش در مورد نیامدن علی دایی به مراسم استقبال رونالدو چنین گفت: بنا بود بیاید. گفت دوست دارم بیایم با رونالدو دیداری داشته باشم. با من هم قرار داشت، ولی ظاهرا باید دادگاهی می‌رفت که طول کشید.

یکی از نزدیکان علی دایی اما به حاشیه ورزش : گفت که اسطوره فوتبال ایران برای خودش اصولی دارد و حاضر نیست به خواست یا سفارش کسی به ملاقات چهره‌ها برود. علی دایی شاید پیش‌بینی می‌کرد ملاقات برخی‌ها با کریستیانو رونالدو جنجالی و حاشیه‌ساز می‌شود بنابراین قید این ملاقات را زد. تصمیمی که در نهایت ثابت شد به‌درستی گرفته شده است.

منبع : وقایع روز 

 

  • منبع خبر : وقایع روز