دختر تاریخ ساز ورزش ایران تنها ماند
دختر تاریخ ساز ورزش ایران تنها ماند
زهرا نعمتی این روزها در سکوت و بدون مربی تمرینات خود را برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژو دنبال می کند.

به گزارش حاشیه ورزش  با اینکه تیم ملی تیراندازی با کمان ایران قبل از حضور در بازی های آسیایی هانگژو اردوی خود را در کره جنوبی برپا کرده، اما باخبر شدیم زهرا نعمتی که قرار است در این رویداد برای ایران به میدان برود، در تهران حضور دارد. نعمتی با سابقه کسب 3 مدال طلای پارالمپیک و حضور در المپیک، همچنان یکی از چهره های شناخته شده ورزش المپیکی و پارالمپیکی ایران به حساب می آید و امیدوار است در سال 2024 نیز یک المپیک و پارالمپیک دیگر را هم تجربه کند.
این کماندار باتجربه که مدت ها از تمرینات دور بود، از شرایط آمادگی خودش رضایت چندانی ندارد، اما عنوان می کند با نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در بازی های آسیایی هانگژو به میدان می رود.

برای جویا شدن علت حضور زهرا نعمتی در تهران و عدم شرکت در اردوی کره جنوبی با او تماس گرفتیم. نعمتی در این باره به خبرنگار “ورزش سه” گفت: “قرار بود من هم به اردوی کره بروم و حتی درخواست این اردو را کرده بودم، اما به دلایلی این امکان فراهم نشد. خدا را شکر سایر ملی پوشان در کره در حال تمرین هستند، اما متاسفانه من بدون برنامه تمرینی و به تنهایی مجبورم در تهران تمرین کنم. به هر حال با اینکه از شرایط آرمانی خودم به دور هستم، سعی می کنم تمام توانم را برای کسب بهترین نتیجه در هانگژو بگذارم

منبع :ورزش سه 

  • منبع خبر : ورزش سه