درخشش تیام و مانه در پیروزی یاران حسینی
درخشش تیام و مانه در پیروزی یاران حسینی
کایسری اسپور در حضور مدافع ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل عمرانیه اسپور شد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی را برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب و علی کریمی را مثل سه بازی قبل دور از فهرست نفراتش داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم کادیر هاس به مصاف عمرانیه اسپور رده هجدهمی رفت.

کایسری اسپور در حالی نیمه نخست را با تساوی یک بر یک برابر عمرانیه اسپور به پایان رساند که مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال توانست از روی نقطه پنالتی تک گل این تیم را بزند و در نیمه دوم هم یاران حسینی و کریمی توانستند دو گل دیگر توسط برنارد منسا و کارلوس مانه به ثمر رسانند و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند.

یاران حسینی و کریمی که پس از دو شکست متوالی در سوپر لیگ ترکیه، در دیدار اخیرشان در این رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی شدند، امروز هم مقابل عمرانیه اسپور به برتری سه بر یک دست پیدا کردند تا ۴۴ امتیازی شوند و در جایگاه هفتم جدول بمانند.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که پس از سه هفته دوری از میادین به‌خاطر آسیب دیدگی در دیدار اخیرشان در جام حذفی ترکیه برابر فنرباغچه به ترکیب برگشته بود، امروز هم تا پایان مسابقه با عمرانیه اسپور در زمین حضور داشت و نوزدهمین بازی فصل خود در لیگ یک ترکیه را انجام داد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل ۱۷ بازی انجام داده، امروز مقابل عمرانیه اسپور نتوانست به‌خاطر مصدومیت به میدان برود و برای سومین مسابقه متوالی دور از فهرست بود.