درخواست برای اعزام ۸ دوچرخه‌سوار به بازیهای کشورهای اسلامی
درخواست برای اعزام ۸ دوچرخه‌سوار به بازیهای کشورهای اسلامی
فدراسیون دوچرخه‌سواری از کادر سرپرستی بازی های کشورهای اسلامی درخواست اعزام هشت رکابزن را داشته است.

به گزارش حاشیه ورزش ، بازی های کشورهای اسلامی مرداد سال آینده در قونیه ترکیه برگزار می شود. در این دوره از بازی ها رقابتهای دوچرخه‌سواری در در دو بخش پیست (نیمه استقامت) و جاده برگزار می شود.

ماده های بخش جاده، استقامت جاده و تایم تریل انفرادی هستند و رقابت پیست در ماده های دور امتیازی، اومنیوم، اسکرچ، چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی برگزار می شود که رکابزنان ایران به نسبت شرایط بهتری در این ماده ها دارند.

فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز به کادر سرپرستی بازی ها درخواست داده است هشت رکابزن را به این بازی ها اعزام کند. چهار رکابزن در بخش مردان و چهار رکابزن در بخش زنان.

فدراسیون دوچرخه‌سواری امیدوار است، رقابت بخش پیست و جاده با هم تداخل نداشته باشد تا رکابزنانی که به بازی ها اعزام می شوند، بتوانند در هر دو بخش پیست و جاده شرکت کنند زیرا رکابزنانی که در جاده رکاب می زنند می توانند در ماده های نیمه استقامت پیست هم رکاب بزنند.

دوچرخه‌سواری ایران ‌در بازی های کشورهای اسلامی شانس بیشتری نسبت به بازی آسیایی برای کسب مدال دارد و باید دید کادر سرپرستی با تعداد ورزشکار درخواستی فدراسیون دوچرخه‌سواری موافقت می کند یا خیر.